Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"

"Fakt" rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych,której hasło brzmi: "Nie uprzedzaj się. Oceń sam".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną iopiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanychdziennikarzy i publicystów publikowane na łamach Faktu, międzyinnymi: wypowiedź Tomasza Lisa: "Fakt oddaje głos wszystkim stronomsporu" czy Doroty Gawryluk: "W Fakcie pojawiają się ciekawe pióra iosobowości".

- W kampanii wykorzystane zostały wypowiedzi zaczerpnięte złamów Faktu, nie byly to wypowiedzi przygotowane na potrzebykampanii, więc nie płacimy za wykorzystanie tych nazwisk - wyjaśniaMałgorzata Baluch z gazety Fakt.

Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz winternecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jestdział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.

Jednocześnie w lokalnych wydaniach Faktu prowadzona będziekampania promocyjna pod hasłami: "Fakt Górą!" i "Liczy sięFakt".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje