Tomasz Lis i Dorota Gawryluk w reklamie "Faktu"

"Fakt" rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych,której hasło brzmi: "Nie uprzedzaj się. Oceń sam".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną iopiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanychdziennikarzy i publicystów publikowane na łamach Faktu, międzyinnymi: wypowiedź Tomasza Lisa: "Fakt oddaje głos wszystkim stronomsporu" czy Doroty Gawryluk: "W Fakcie pojawiają się ciekawe pióra iosobowości".

- W kampanii wykorzystane zostały wypowiedzi zaczerpnięte złamów Faktu, nie byly to wypowiedzi przygotowane na potrzebykampanii, więc nie płacimy za wykorzystanie tych nazwisk - wyjaśniaMałgorzata Baluch z gazety Fakt.

Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz winternecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jestdział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.

Jednocześnie w lokalnych wydaniach Faktu prowadzona będziekampania promocyjna pod hasłami: "Fakt Górą!" i "Liczy sięFakt".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję