SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Lis podwyższył widownię Dwójki

Pierwsza seria programu "Tomasz Lis na żywo" emitowana na antenieTVP 2 w poniedziałkowe wieczory poprawiła wyniki stacji w tympaśmie w porównaniu do analogicznego okresu ub. r. Talk-showprzegrał jedynie z filmami i meczami emitowanymi na Polsacie.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność pierwszej serii programu"Tomasz Lis na żywo" wyniosła 3,15 mln zł widzów. Udział TVP 2 wczasie emisji talk-show ukształtował się na poziomie 23,12 proc. wgrupie 4+ i 14,55 proc. w grupie 16-49.

Programowi udało się podwyższyć widownię Dwójki wponiedziałkowym paśmie o 21.10. Rok temu kanał o tej porze śledziłobowiem 2,19 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,54proc. i 13,65 proc.

Wszyscy4+
16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
23-06-200821:102 504 60420,06%13,88%
16-06-200822:512 110 24124,56%16,02%
09-06-200821:102 651 55519,53%13,70%
02-06-200821:112 964 80422,08%12,21%
26-05-200821:102 847 05620,21%11,27%
19-05-200821:113 374 81224,34%14,76%
12-05-200821:102 327 01918,10%13,78%
05-05-200821:103 264 21223,36%12,66%
28-04-200821:123 208 41123,33%13,75%
21-04-200821:103 093 19422,10%13,52%
14-04-200821:213 355 07724,87%16,30%
07-04-200821:113 696 89024,39%16,56%
31-03-200821:103 374 01523,83%15,20%
17-03-200821:134 080 26827,52%17,71%
10-03-200821:123 115 44222,00%13,02%
03-03-200821:102 979 68420,66%11,87%
25-02-200821:124 583 15431,13%20,76%
średnia
3 150 59123,12%14,55%


W czasie nadawania programu (poniedziałki 21.10; jeden odcinekwyemitowano wyjątkowo o 22.50) Dwójka zajęła drugie miejsce podwzględem gromadzonej widowni, ustępując minimalnie jedyniePolsatowi. W tym paśmie emitował on filmy w cyklu "Megahit", apotem mecze Euro 2008 (oglądało je średnio 3,27 mln widzów). Za TVP2 znalazły się: TVN (gł. "Na Wspólnej" i "Szymon Majewski Show";2,92 mln) i TVP 1 (gł. Teatr Telewizji, 1,04 mln).


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
Polsat3 269 08823,99%
TVP 2 - TomaszLis na żywo3 150 59123,12%
TVN2 920 83821,43%
TVP 11 043 8237,66%


Program "Tomasz Lis na żywo" oglądały najchętniej kobiety, widzowiepowyżej 50. roku życia oraz mieszkańcy wsi i mniejszych miast.



AFFADH %
PłećMężczyźni8440,54%

Kobiety11559,46%
Wiek4- 9221,38%

10-15292,22%

16 - 19261,64%

20 - 24312,76%

25 - 29352,99%

30 - 34645,01%

35 - 39483,19%

40 - 44855,60%

45 - 49937,20%

50 - 5412410,16%

55 - 5916011,53%

60+25246,33%
Wlk.miastaWieś10540,38%

< 50 tys.10324,48%

50-100 tys.1019,03%

100-200 tys.987,84%

> 200 tys.8818,27%
ZawódTop management806,61%

Pracownicyszczebla średniego8211,07%

Pracownicyfizyczni i rolnicy7314,34%

Emeryci21756,17%

Inne3611,81%
WykształceniePodstawowe10646,80%

Średnie11835,67%

Wyższe11713,93%

Inne263,60%


TVP 2 z reklam emitowanych przy talk-show Lisa zarobiła w sumie8,34 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Z wyników, jakie osiągnęła audycja, zadowolony jest WojciechPawlak, dyrektor TVP 2. - Wprowadzając program Tomasza Lisa naantenę liczyłem nie tylko na wzmocnienie TVP 2, ale także naożywienie debaty publicznej w Polsce. Moje nadzieje związane z tymprogramem spełniły się w 170 proc. - w takim stopniu jak zwrot zinwestycji w ten program. W sezonie jesiennym liczę na 200 proc. -mówi szef Dwójki.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis podwyższył widownię Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl