Tomasz Sikora reklamuje odzież termoaktywną Brubeck (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa odzieży termoaktywnej Brubeck. Akcję, której bohaterem jest biathlonista Tomasz Sikora, przygotowały firmy marketingowe F4Studio, Intelligent Decisions Training Company i Infinity Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Sikora reklamuje odzież termoaktywną Brubeck (wideo)

Kampania jest skierowana głównie do młodych, aktywnych sportowo osób mieszkających w dużych miastach. W reklama występuje Tomasz Sikora, w przeszłości utytułowany zawodnik w biegach biathlonowych, a od ub.r. trener reprezentacji Polski w dwuboju zimowym.

Akcja jest prowadzona w telewizji (8-sekundowy billboard sponsorski w TVN, TVP1, TVP2 i Polsacie m.in. przy serwisach sportowych, prognozie pogody, filmach i wybranych transmisjach z konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich), internecie (m.in. w social media) oraz prasie. Na portalach społecznościowych potrwa do końca lutego.

 

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Infinity Media, który w ramach podpisanej umowy współpracuje dla marki Brubeck już kolejny rok. Strategia mediowa została opracowana we współpracy z agencją Intelligent Decisions Training Company, a produkcją spotów zajęło się F4Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska