SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Szurawski odchodzi z Infor Biznes

Tomasz Szurawski, dotąd dyrektor ds. projektów B2B w Centrum Reklamy Infor Biznes, z końcem roku rozstaje się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego stanowisko zostanie zlikwidowane.

Tomasz Szurawski Article

- Z końcem roku 2014 wygasa współpraca z Tomaszem Szurawskim na mocy obustronnych ustaleń - potwierdza Agata Broda, rzecznik prasowa Infor Biznes

- To był intensywny i ciekawy zawodowo okres. Będę go wspominał bardzo miło - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Szurawski, który w spółce pracował od kwietnia 2014 roku - W styczniu rozpoczynam pracę w nowym miejscu - dodaje, ale szczegółów nie ujawnia.

Szurawski w Infor Biznes nadzorował bezpośrednio dział konferencji. Do jego obowiązków należał rozwój oferty, koordynacja realizacji oraz wsparcie sprzedaży produktów konferencyjnych oraz projektów specjalnych skierowanych do klientów biznesowych. Wydawnictwo nie planuje zatrudnienia nowej osoby na jego miejsce.

Tomasz Szurawski wcześniej był przez kilka miesięcy dyrektorem działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications. W przeszłości przez 12 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmował się m.in. działaniami PR i CSR, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, promocją produktową, event marketingiem oraz sprzedażą B2B.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Szurawski odchodzi z Infor Biznes

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JJ
Czy to się aby nie odbije na wynikach w piątym kwartale przyszłego roku?
15 17
odpowiedź
User
brrudek znad nilu
Trzynaj się Tom!!! Olewaj zakompleksionych chejterów, dla których wyznacznikiem sukcesu jest liczba dni utrzymywania się przy korycie, jak powyżej. :)
18 8
odpowiedź
User
ekspert
śmieszna gazeta. Zatrudnianie i zwalnianie. Zwłaszcza osób kompetentnych co już się zaczęło wcześniej. Ale najważniejsze, że Pani prezes i wiceprezes się trzymają... :))) Niech żyje ignorancja. I biuro reklamy, które wszystkie winy i pracę zrzuca na innych. Trochę szkoda, bo GP miała wielkie szanse na sukces. Niestety ludzie czynią cuda :). Zobaczymy jakie będą efekty prenumeraty.

PS.

A Pani rzecznik to już naprawdę inna bajka..... :)
16 8
odpowiedź
User
ale ale
Ale Infor Biznes należy w 49% do Axela, więc tak jakby tam nadal pracował...:-))))
15 8
odpowiedź
User
Dentka
Co mają wyniki prenumeraty do pana od konferencji???
Gość już w poprzedniej firmie miejsca nie zagrzał, narobił kosztów a efekty takie sobie. Niech mu się wiedzie ale nie gloryfikujcie dokonań tego człowieka. Więcej obiektywizmu. Póki co widać tu tylko hejt albo peany od krewnych.
10 12
odpowiedź