Tomasz Wojciechowski creative directorem w Havas Worldwide Warsaw

Tomasz Wojciechowski 1 kwietnia br. dołączy do zespołu agencji reklamowej Havas Worldwide Warsaw obejmując stanowisko creative directora. Wraca do niej po kilku miesiącach pracy w Mullen Lowe Warsaw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tomasz Wojciechowski będzie drugim, obok Jakuba Zieleckiego, creative directorem w Havas Worldwide Warsaw.

Dołączenie do zespołu tej agencji oznacza dla Wojciechowskiego powrót do firmy, z którą rozstał się kilka miesięcy temu, a wcześniej pracował w niej rok. Przez ostatnie dziewięć miesięcy Tomasz Wojciechowski pełnił funkcję deputy creative directora w agencji Mullen Lowe Warsaw.

W Havas Worldwide Warsaw pracował od lipca 2014 do czerwca 2015 roku. Wcześniej, przez półtora roku był deputy creative directorem w Young & Rubicam. Pracował też jako co-creative director w Draft FCB Adfabrika oraz jako creative director w G7.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek