Toolbox odpowiada za promocję Plusssz Cool

Polski Lek powierzył agencji Toolbox opiekę nad wizerunkiem nowego produktu marki Plusssz.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zakres działań, które agencja poprowadzi dla Plusssz Cool, obejmuje przede wszystkim relacje z mediami, PR produktowy i współpracę z liderami opinii.

Za obsługę nowego klienta odpowiada zespół projektowy pod kierownictwem Michała Łuczyńskiego. 

Firma Toolbox i Polski Lek współpracują ze sobą po raz pierwszy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił