Rezi na torze ze Stigiem promuje „Top Gear” (wideo)

W ramach kampanii promującej nowy sezon „Top Gear” w BBC polski youtuber Remigiusz „Rezi” Wierzgoń nagrał wideo ze Stigiem, jednym z bohaterów tego programu. Akcję przygotowały firmy marketingowe SalesTube, Labcon, Change Serviceplan i GetHero.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rezi na torze ze Stigiem promuje „Top Gear” (wideo)

Wideo pokazuje, jak Rezi i Stig rywalizują na torze wyścigowym w Łodzi, kto szybciej przejedzie odcinek. Stig to tajemniczy bohater „Top Gear” zawsze występujący w kasku i kombinezonie rajdowym.

- Oddałem Stigowi kluczyki do mojego samochodu, a ten bez słowa wziął je i ruszył w kierunku auta. Nie wiedziałem co mam robić, ale w końcu usiadłem na fotelu pasażera i wystartowaliśmy. Dużą dawką adrenaliny bez wątpienia była prędkość, którą Stig rozwijał na torze, ale chyba bardziej stresowała mnie jego tajemniczość - przez całe nasze spotkanie nie wypowiedział do mnie ani jednego słowa - opisuje to Rezi.

Wideo zostało zamieszczone w środę na kanale youtubera mającym 3,7 mln subskrybentów. Do piątku rano zanotowało ok. 600 tys. odtworzeń.

 

Nagranie jest częścią kampanii promującej 27. sezon „Top Gear”, który zaczął być właśnie emitowany w BBC. Zaangażowanie Reziego ma służyć skuteczniejszemu dotarciu młodszych odbiorców, z tzw. pokolenia Z.

Kampanię realizują agencje marketingowe SalesTube, Labcon i Change Serviceplan. Przy nagraniu z Rezim współpracowała też agencja inflencer marketingu GetHero.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej