“Top model 2” hitem TVN, 36 mln zł z reklam

Druga edycja programu TVN “Top model. Zostań modelką!” cieszyła się większą widownią niż pierwsza odsłona formatu i pokonała propozycje pozostałych czołowych graczy rynku telewizyjnego Wpływy reklamowe wyniosły 36 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność 14 odcinków “Top model 2” wyniosła 2,7 mln widzów. W czasie nadawania reality-show TVN wybierało 21,5 proc. widzów z grupy 4+ i co czwarty widz z grupy wiekowej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pokazywana rok temu pierwsza odsłona formatu miała słabsze wyniki - każdy jej odcinek oglądało bowiem przeciętnie 2,56 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,8 proc. i 22,8 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania “Top model 2” (środy 21.30 - 22.25) TVN nie dawał szans konkurencji. W grupie 4+ drugą pozycję zajął Polsat z wynikiem na poziomie 13,55 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Na podium uplasowała się jeszcze Dwójka (końcówka “Rodzinki.pl”, filmy; 12,57 proc.), poza trójką znalazła się Jedynka (m.in. “Rezydencja”, “Wybory Polaków”; 11,67 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej przewaga TVN nad Polsatem wyniosła ponad 10 pkt. proc.

Druga edycja programu przyniosła z reklam 36 mln zł, o ponad 10 mln zł więcej niż rok temu. Reality-show oglądały głównie kobiety, widzowie między 25 a 44. rokiem życia i ci mający pięćdziesiąt kilka lat, mieszkańcy małych, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Zwyciężczynią drugiej serii “Top model” została Olga Kaczyńska, która pokonała w finale Michalinę Manios i Annę Bałon. Wygrała kontrakt z międzynarodową agencją modelek, kontrakt z marką „Max Factor” oraz sesję okładkową w magazynie „Glamour”.

grafika

fot. Olga Kaczyńska autor: TVN/Bartosz Krupa/East News

TVN wstępnie planuje, że trzecia edycja reality-show “Top model” pojawi się na antenie  jesienią 2012 roku.

Widownia “Top model 2” odcinek po odcinku

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Profil widowni formatu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa