SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Top model 7” zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

Siódmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,63 mln widzów, o 110 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 28,80 mln zł.

Katarzyna Szklarczyk, fot. TVN Article

TVN siódmą serię „Top model” pokazywał w poniedziałki o godz. 21.30 w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 18,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 7” z 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,86 mln widzów.

Najnowsza edycja „Top model” miała o 110 tys. osób wyższą widownię niż emitowana dwa lata temu szósta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,52 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,93 proc., 16,47 proc. oraz 13,67 proc.

TVN w paśmie nadawania siódmej serii „Top model” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co dało jej 19,62 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 9,97 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 3,20 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej serii formatu wyniosły 28,80 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła TVN 17,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Katarzyna Szklarczyk wygrała show TVN

Właśnie zakończoną edycję programu głosami telewidzów wygrała Katarzyna Szklarczyk. Drugie miejsce zajął Hubert Gromadzki, a trzecie - Anna Markowska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Top model 7” zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Topmodel
Jak na tvn to dobry jakościowo produkt.
24 17
odpowiedź
User
asfd
ustawiony finał, ustawiony program!
22 19
odpowiedź
User
pff
a niezasłużenie zyskał, bo edycja najgorsza od dawna... a finał to jakaś porażka...
21 16
odpowiedź
User
Marcin
Faktycznie, była to najlepsza edycja z dotychczasowych.
No i w końcu nie było takiego promowania przechudzonych wieszaków na ciuchy.
13 18
odpowiedź
User
pavv
Program jakich wiele z którego nic nie wynika, bo najczęściej zwycięzcy kończą karierę w modelingu wraz z końcem programu, a ten kto ma się wybić i tak się wybije bez pomocy jury rzeczonego programu.
12 10
odpowiedź