„Top model 7” zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

Siódmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,63 mln widzów, o 110 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 28,80 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Top model 7” zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Katarzyna Szklarczyk, fot. TVN

TVN siódmą serię „Top model” pokazywał w poniedziałki o godz. 21.30 w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 18,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 7” z 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,86 mln widzów.

grafika

Najnowsza edycja „Top model” miała o 110 tys. osób wyższą widownię niż emitowana dwa lata temu szósta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,52 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,93 proc., 16,47 proc. oraz 13,67 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/durex-prezerwatywy-karolina-gilon-i-jakob-kosel-w-akcji-durex-red-na-rzecz-walki-z-hiv-i-aids-wideo,7171199947212929a ##

TVN w paśmie nadawania siódmej serii „Top model” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co dało jej 19,62 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 9,97 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 3,20 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej serii formatu wyniosły 28,80 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła TVN 17,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Katarzyna Szklarczyk wygrała show TVN

Właśnie zakończoną edycję programu głosami telewidzów wygrała Katarzyna Szklarczyk. Drugie miejsce zajął Hubert Gromadzki, a trzecie - Anna Markowska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online