„Top model 7” zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

Siódmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,63 mln widzów, o 110 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 28,80 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Top model 7” zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Katarzyna Szklarczyk, fot. TVN

TVN siódmą serię „Top model” pokazywał w poniedziałki o godz. 21.30 w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 18,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 7” z 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,86 mln widzów.

grafika

Najnowsza edycja „Top model” miała o 110 tys. osób wyższą widownię niż emitowana dwa lata temu szósta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,52 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,93 proc., 16,47 proc. oraz 13,67 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/durex-prezerwatywy-karolina-gilon-i-jakob-kosel-w-akcji-durex-red-na-rzecz-walki-z-hiv-i-aids-wideo,7171199947212929a ##

TVN w paśmie nadawania siódmej serii „Top model” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co dało jej 19,62 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 9,97 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 3,20 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach siódmej serii formatu wyniosły 28,80 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła TVN 17,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Katarzyna Szklarczyk wygrała show TVN

Właśnie zakończoną edycję programu głosami telewidzów wygrała Katarzyna Szklarczyk. Drugie miejsce zajął Hubert Gromadzki, a trzecie - Anna Markowska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"