SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy chce zatrudnić audytora do oceny kampanii telewizyjnych

Totalizator Sportowy zaprasza firmy audytorskie do składania ofert na świadczenie usług związanych z cykliczną oceną telewizyjnych kampanii reklamowych realizowanych dla spółki przez dom mediowy.

Article

Wybrana firma będzie pracować dla Totalizatora do końca marca 2018 roku. Do jej zadań należeć będzie w br. m.in. sprawdzanie parametrów GRP pod względem udziału stacji, pasm czasowych, sprawdzanie zasięgu, sprawdzanie parametrów CPP kampanii, rozliczenie kampanii w porównaniu do warunków zagwarantowanych w tzw. formularzu gwarancji zakupowych, wyliczenie prowizji domu mediowego itp.

Dodatkowo firma ta zajmie się też oceną i analizą formularza gwarancji zakupowych przygotowanego przez dom mediowy na rok 2018.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 3 marca br. Totalizator planuje wybór maksymalnie dwóch firm audytorskich.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy chce zatrudnić audytora do oceny kampanii telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl