Toyota od easygo.pl

'Wygraj AYGO z easygo.pl' to nazwa letniego konkursu przygotowana dla kupujących wyjazdy turystyczne w polskim Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z oferty easygo.pl ma szansę wygrać sportową toyotę Aygo. Konkurs potrwa do końca września 2006 roku. Partnerem akcji i fundatorem nagrody jest Toyota Motor Poland.

 - Zabawa jest tak pomyślana, aby nie była żadnym dodatkowym obciążeniem dla naszych klientów i toczyła się niejako przy okazji trwania urlopu - wyjaśnia zasady konkursu Tomasz Domżalski, odpowiedzialny za marketing w grupie easygo.pl - Wystarczy mieć szeroko otwarte oczy. Jeżeli podczas naszych wakacji dostrzeżemy gdziekolwiek w otoczeniu dowolną toyotę wystarczy zrobić jej zdjęcie. Nie liczy się konkretny model samochodu, ważne, aby była to toyota, a zdjęcie miało ciekawy pomysł. Najlepiej o charakterze turystycznym obrazującym kraj, w którym będziemy wypoczywać. Liczy się głównie kreatywność.

Po powrocie z urlopu zdjęcia z toyotą należy wysłać do portalu na konkursowy adres e-mail. Termin upływa 9 października, a komisja konkursowa wybierze najciekawsze zdjęcie już 4 dni później, 13 października. Szczegóły związane z konkursem i jego zasadami dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie portalu.

- Akcja startuje na naszych stronach dzisiaj, ale każda osoba, która dokonała u nas rezerwacji i zakupu wcześniej, już od 1 stycznia tego roku, także ma szansę na wygranie Aygo. Wszyscy klienci dostaną elektroniczne zaproszenie do zabawy.- dodaje Domżalski.

 Patronat medialny nad akcją objęło Wydawnictwo Pascal, które ufundowało ponad 100 dodatkowych nagród.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu