SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TP i Orlen - najcenniejsze marki w Polsce

Wynika z rankingu opublikowanego przez dziennik Rzeczpospolita.

TP SA i Orlen zwycięzcami rankingu "Rzeczpospolitej" - Najcenniejsze polskie marki.

 

Ranking najcenniejszych polskich marek według "Rzeczpospolitej":

1) najsilniejsza marka – wygrywa Onet, drugi Wedel, trzeci TVN

2) najczęściej wybierana marka – wygrywa Onet, drugi Orlen

3) priorytet świadomości marki – wygrywa Dębica, Onet drugi, PZU trzeci.

4) Lojalność klientów – Wedel wygrywa, Onet drugi, TVN trzeci.

5) Postrzegana wartość – TVN wygrywa.

6) Świadomość marki – TVP1 wygrywa.

7) Prestiż - Wedel wygrywa.

W porównaniu z najdroższymi markami świata czy nawet Europy, wśród których króluje fińska Nokia, nawet najcenniejsze i najbardziej znane polskie znaki wydają się ubogimi Kopciuszkami. Między nimi jest przepaść jak między wycenianą na 2,6 mld zł Telekomunikacją Polską, numerem jeden na naszej liście, zamykającym zestawienie Królewskim, którego wartość wynosi14,1 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TP i Orlen - najcenniejsze marki w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl