TPSA stawia na Orange Open. Chce mieć ponad 30% rynku usług mobilnych

TPSA planuje, że do 2015 roku jej udział w rynku usług telefonii mobilnej będzie przekraczać 30%, a usługa Orange Open obejmie połowę jej klientów post paid wobec 1% na koniec 2012 roku, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Macieja Wituckiego. Firma łączy się ze swoim komórkowym ramieniem PTK Centertel, a finalizacja tego procesu może nastąpić pod koniec roku.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

„Jesteśmy liderem rynku mobilnego i chcemy tą pozycję jeszcze umocnić, przede wszystkim poprzez cross selling wewnątrz naszej obecnej bazy 20 mln klientów" - zapowiedział Witucki podczas konferencji.

W perspektywie 2015 r. firma chce przekroczyć 1/3 rynku usług mobilnych B2B i połowę rynku usług stacjonarnych.

TPSA zdecydowała o połączeniu z PTK Centertel. Ze słów prezesa Wituckiego wynika, że fuzja da "znaczące" ułatwienia w sprzedaży cross-sellingowej usług stacjonarnych i mobilnych, a strategia firmy zakłada koncentrację na usługach konwergentnych.

"Mamy już analizy wykonalności prawnej połączenia, do zrobienia jest analiza finansowo - podatkowa. Takie procesy najlepiej zamykać pod koniec roku" - dodał Witucki.

TPSA i zależny od niej PTK Centertel są wiodącymi dostawcami usług telekomunikacyjnych w Polsce. TPSA dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). PTK Centertel świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu