Tramwaje Warszawskie chcą współpracować z influencerami, by uczyć, jak bezpiecznie jeździć autem po Warszawie

Spółka Tramwaje Warszawskie zaprasza agencje do składania ofert na  przygotowanie kampanii reklamowej z udziałem influencerów, której celem będzie propagowanie bezpiecznego przemieszczania się po warszawskich ulicach - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tramwaje Warszawskie chcą współpracować z influencerami, by uczyć, jak bezpiecznie jeździć autem po Warszawie
fot. Tramwaje Warszawskie

Kampania ma być przeprowadzona w okresie od października do grudnia br. Wybrana agencja będzie pracować dla Tramwajów Warszawskich do końca grudnia br. W pierwszym etapie - do końca września br. - przygotuje koncepcję zaplanowanych działań, w drugim – zrealizuje zaplanowane działania.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie stworzenie strategii kampanii, uwzględniającej cele, grupy docelowe, budżet, plan komunikacji, harmonogram, wybór influencerów itp.

Zaplanowane działania mają zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na kwestie bezpiecznego przemieszczania się samochodem po Warszawie w kontekście ruchu tramwajowego, nieużywania smartfonów w trakcie jazdy, bycia przykładem dla dzieci. Dodatkowo mają budować wizerunek Tramwajów Warszawskich jako przewoźnika zapewniającego bezpieczną komunikację tramwajową.Kampania ma obejmować media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 sierpnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"