SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiowa Trójka z wizerunkową kampanią „Nie odwracamy kota ogonem”

Program Trzeci Polskiego Radia wystartował z kampanią wizerunkową pt. „Nie odwracamy kota ogonem”. Stacja w najbliższym czasie będzie również m.in. relacjonować 58. KFPP, który odbędzie się w Opolu.

Article

Na kampanię „Nie odwracamy kota ogonem” składa się 15-sekundowy teaser, który nadawany jest w telewizji oraz dużych portalach internetowych. Spot został zrealizowany przez Agencję Promocji Polskiego Radia. Kampania potrwa do 5 września.

Oprócz spotu w mediach zaplanowano również kampanię banerową z bezpośrednim linkiem do playera Polskiego Radia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Aktualnie Trójka realizuje również kampanię w internecie dotyczącą „Muzycznego weekendu w Trójce”. Słuchacze w dniach 3-6 września oprócz muzyki otrzymają również bezpośrednie relacje z 58. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu (wydarzenie transmitować będzie TVP). Program 3 Polskiego Radia będzie patronem medialnym festiwalu.

Równolegle stacja będzie relacjonowała słuchaczom pierwszą edycję innego wydarzenia - festiwalu Carbon Silesia, który odbędzie się w dniach 3-4 września w Zabrzu.

Według badania Radio Track Kantar Polska udział Trójki pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 1,9 proc.

Dołącz do dyskusji: Radiowa Trójka z wizerunkową kampanią „Nie odwracamy kota ogonem”

83 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Państwowa przechowalnia pokrak i tyle
odpowiedź
User
Janek
To wręcz przeciwnie niż Jarosław.
odpowiedź
User
Analityk mediowy
Podobno projekt tej kampanii to dzieło Kamińskiej, która przytuliła 5 cyfrową sumkę za to.
odpowiedź