Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski i prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski podpisali umowę dotyczącą organizacji tegorocznego festiwalu. To ostatnia z umów w ramach trzyletniego, ramowego porozumienia o współpracy przy festiwalu zawartego w 2018 roku.
- Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu to przedsięwzięcie od samego początku nierozerwalnie związane z Telewizją Polską. Cieszę się z kontynuacji współpracy z Miastem Opole, która pozwoli nam znowu wspólnie przeżywać to największe święto polskiej piosenki - komentuje Jacek Kurski.
- W naszych domach na kilka dni zagości muzyka w wykonaniu najlepszych artystów oraz radość, że Polacy mogę znów być razem. Chcę wszystkich zapewnić, że tegoroczny festiwal będzie wspaniałym widowiskiem muzycznym, które dostarczy nam niezapomnianych przeżyć - zapewnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/justyna-steczkowska-jury-the-voice-of-poland-12-odchodzi-edyta-gorniak,7170166794860161a ##
Festiwal w Opolu 2021: Remigiusz Trawiński szefem artystycznym
Telewizja Polska nie podaje jeszcze szczegółowego repertuaru tegorocznego festiwalu. Zapowiada, że wkrótce zacznie się nabór kandydatów do koncertów Premiery i Debiuty, uczestników wybierze rada artystyczna.
Dyrektorem artystycznym festiwalu jest Remigiusz Trawiński, kierownikiem muzycznym - Grzegorz Urban, a rzecznikiem prasowym - Agata Konarska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wakacyjna-trasa-dwojki-zywiec-kto-wystapi-gospodarze,7170164394210945a ##
- Nie muszę nikogo przekonywać, jak ważne to wydarzenie dla mieszkańców miasta, regionu i całej Polski. Już nie mogę się doczekać na występy polskich gwiazd, ale też młodych artystów, wszak scena opolskiego amfiteatru wykreowała dziesiątki gwiazd rodzimej muzyki. Nie mam wątpliwości, że tak będzie i tym razem. Przed nami cztery dni niepowtarzalnej uczty muzycznej w najlepszym wydaniu - komentuje Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola.

W pierwszy weekend września festiwal w Opolu odbył się także w ub.r. Transmisje w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,76 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż rok wcześniej, najwięcej widzów zgromadził koncert „Festiwal, Festiwal!! - Złote Opolskie Przeboje”. Wpływy z reklam wyniosły 3,88 mln zł.











