Trójwymiarowy rekin na siatkach AMS-u

Trójwymiarowa reklama BRE Banku pojawiła się na siatce wielkoformatowej AMS-u w centrum Warszawy przy ul. Marszałkowskiej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Hasło „Zmienimy Twoją firmę w rekina biznesu” oraz ogromny trójwymiarowy model rekina zachęca małe i średnie przedsiębiorstwa do skorzystania z oferty banku.

 – Rekin symbolizuje elastyczną, szybko dostosowującą się do otoczenia firmę, która potrafi wykorzystywać pojawiające się szanse – mówi Krzysztof Gerlach, Dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w BRE Banku.

    

Aby osiągnąć efekt trójwymiarowości model rekina jest podłączony do specjalnego agregatu, który bez przerwy pompuje tam powietrze. Oprócz siatek w kampanii zostały wykorzystane backlighty AMS-u, a także prasa oraz internet. Kreację opracowała agencja reklamowa Czteryczwarte, media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum Polska.

– Siatki wykorzystywane są przez naszych Klientów głównie w kampaniach wizerunkowych. Stwarzają doskonałe możliwości dla nietypowych rozwiązań kreatywnych, czego przykładem jest z pewnością spektakularna, trójwymiarowa realizacja dla BRE Banku – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych