Trzecia edycja Idola najsłabsza

Zakończona w niedzielę trzecia edycja Idola miała najsłabsze wyniki oglądalności w historii

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W niedzielę odbył się wielki finał trzeciej edycji reality show "Idol". Program, który wygrała Monika Brodka, miał znaczniej mniej widzów niż w przypadku poprzednich edycji.

Jak wynika z danych AGB Polska trzecią edycję Idola oglądało średnio 2 638 334 widzów (udział w rynku 17,83%). Dla porównania drugą edycję programu oglądało 3 052 832 widzów (udział w rynku 20,04%) a pierwszą 2 972 392 (udział w rynku 21,42%).

Mimo słabszych wyników oglądalności poprawiła się "struktura widzów" Idola. Wzrosła liczna mieszkańców dużych miast, z wyższym wykształceniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tyle zarabia OnlyFans. Polacy wydają tam coraz więcej

Tyle zarabia OnlyFans. Polacy wydają tam coraz więcej

Anna Sakowicz w zarządzie Ringier Axel Springer Polska

Anna Sakowicz w zarządzie Ringier Axel Springer Polska

Będzie film o Edycie Górniak. Pokaże go platforma streamingowa

Będzie film o Edycie Górniak. Pokaże go platforma streamingowa

Trump stawia warunek przy sprzedaży właściciela TVN. Krytykuje CNN

Trump stawia warunek przy sprzedaży właściciela TVN. Krytykuje CNN

Tak polityk PiS zareagował na pytania dziennikarki TVP Info. "Wyłączę pani ten mikrofon"

Tak polityk PiS zareagował na pytania dziennikarki TVP Info. "Wyłączę pani ten mikrofon"

Samorządy bez zakazu wydawania prasy. "Ofiarami w dużych miastach są 'Wyborcza' i Polska Press"

Samorządy bez zakazu wydawania prasy. "Ofiarami w dużych miastach są 'Wyborcza' i Polska Press"