SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzecia edycja Idola najsłabsza

Zakończona w niedzielę trzecia edycja Idola miała najsłabsze wyniki oglądalności w historii

W niedzielę odbył się wielki finał trzeciej edycji reality show "Idol". Program, który wygrała Monika Brodka, miał znaczniej mniej widzów niż w przypadku poprzednich edycji.

Jak wynika z danych AGB Polska trzecią edycję Idola oglądało średnio 2 638 334 widzów (udział w rynku 17,83%). Dla porównania drugą edycję programu oglądało 3 052 832 widzów (udział w rynku 20,04%) a pierwszą 2 972 392 (udział w rynku 21,42%).

Mimo słabszych wyników oglądalności poprawiła się "struktura widzów" Idola. Wzrosła liczna mieszkańców dużych miast, z wyższym wykształceniem.

  I edycjaIII edycja
Cecha ADH %ADH %
PłećMężczyźni41,60%42,10%
 Kobiety58,40%57,90%
Wiek 4- 9 3,70%3,10%
  10- 159,70%7,60%
 16 - 198,90%8,00%
 20 - 249,50%10,00%
 25 - 298,10%11,80%
 30 - 349,00%10,50%
 35 - 397,10%8,70%
 40 - 4410,30%8,60%
 45 - 4910,70%10,30%
 50 - 547,50%8,40%
 55 - 593,90%4,30%
 60+11,50%8,80%
Wlk.miastaWieś44,60%38,80%
 < 50 tys.23,30%23,90%
 50-100 tys.6,50%8,80%
 100-200 tys.9,30%7,40%
 > 200 tys.16,20%21,00%
ZawódTop management5,70%8,70%
 Pracownicy szczebla średniego14,20%18,70%
 Pracownicy fizyczni i rolnicy18,70%15,80%
 Emeryci19,60%15,50%
 Inne41,90%41,10%
WykształceniePodstawowe50,90%45,40%
 Średnie27,90%32,70%
 Wyższe7,70%11,20%
 Inne13,40%10,70%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trzecia edycja Idola najsłabsza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl