Trzecia edycja Idola najsłabsza

Zakończona w niedzielę trzecia edycja Idola miała najsłabsze wyniki oglądalności w historii

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W niedzielę odbył się wielki finał trzeciej edycji reality show "Idol". Program, który wygrała Monika Brodka, miał znaczniej mniej widzów niż w przypadku poprzednich edycji.

Jak wynika z danych AGB Polska trzecią edycję Idola oglądało średnio 2 638 334 widzów (udział w rynku 17,83%). Dla porównania drugą edycję programu oglądało 3 052 832 widzów (udział w rynku 20,04%) a pierwszą 2 972 392 (udział w rynku 21,42%).

Mimo słabszych wyników oglądalności poprawiła się "struktura widzów" Idola. Wzrosła liczna mieszkańców dużych miast, z wyższym wykształceniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana