SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Turecki serial „Tysiąc i jedna noc” wygrał z konkurencją. 15 mln zł z reklam

Właśnie zakończony serial „Tysiąc i jedna noc” oglądało średnio 1,14 mln widzów. Jedynka w czasie emisji tureckiej produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,04 mln zł.

Article

Serial „Tysiąc i jedna noc” nadawany był w TVP1 od poniedziałku do piątku o godz. 14.00, w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 19 kwietnia 2016 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wszystkie 158 odcinków produkcji śledziło średnio 1,14 mln osób. Przełożyło się to na 18,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 8,53 proc. w grupie 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 29 grudnia ub.r. Obejrzało go 1,44 mln widzów.

 

Trzy topowe telenoweli

Tysiąc i jedna noc - TOP 3

Start

Koniec

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

29-12-2015

14:00:06

14:43:39

1 442 769

18,40%

12-01-2016

14:00:05

14:44:28

1 426 108

19,90%

29-01-2016

14:00:06

14:43:18

1 412 176

20,54%

TVP1 w czasie emisji „Tysiąca i jednej nocy” zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem był TVN, emitujący w tym czasie „Ukrytą prawdę” i „Rozmowy w toku”, co przekładało się na 9,99 proc. udziału. Trzeci był Polsat („Pierwsza miłość”; 7,79 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Na sygnale”, ale i też inne liczne programy; 3,03 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność produkcji na tle konkurencji

Tylko z tobą - konkurencja

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR %

TVP1 - Tysiąc i jedna noc

1 138 955

18,33%

8,53%

TVN

620 885

9,99%

13,72%

Polsat

483 667

7,79%

12,13%

TVP2

188 160

3,03%

3,49%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 15,04 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Tysiąc i jedna noc” to turecki serial telewizyjny, wyprodukowany w latach 2006-2009. Jest to luźna, współczesna adaptacja bohaterów „Księgi tysiąca i jednej nocy”. Główną bohaterką w produkcji jest architektka Szeherezada -  matka pięcioletniego chłopca, chorującego na białaczkę i potrzebującego kosztownej operacji.

Od 20 kwietnia br. TVP1 w byłym paśmie „Tysiąca i jednej nocy” emituje inny turecki serial - „Grzech Fatmagül”.

Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Turecki serial „Tysiąc i jedna noc” wygrał z konkurencją. 15 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Frank Szwajcarski
To znaczy , że Polacy lubią tureckie porządki.
15 11
odpowiedź
User
maja
Polakom gratuluję gustu;-(
11 15
odpowiedź
User
Wiesław
Hmm... kto ogląda telewizję o 14:00 w dzień pracujący ? ;-)
11 12
odpowiedź
User
dane_z_palca
w tg o 14tej, kto oglada? nikt, jest tv wlaczony na pierwszym lepszym kanale :) a nikogo w domu moze nawet nie byc, panel nielsena to tylko procent telewidzow, niemiarodajne to i nieadekwatne do obecnych czasow, dobre za prl jak byly 3 kanaly
12 12
odpowiedź
User
Monika
Ten film serial był bardzo ładny. Kto nie chciał nie musiał oglądać.
12 8
odpowiedź