SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN dogania Polsat

W lipcu 2006 roku telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Polsat zarobił 105 837 777 zł, czyli o ponad 16 mln zł więcej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor.  Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 104 756 766  zł  (ponad 35 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 79,41 mln zł  (wzrost o prawie 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 50,9 mln zł (wzrost o 12 mln zł) wpływów reklamowych.

Wszystkie monitorowane stacje telewizyjne w lipcu tego roku zarobiły 432,64 mln zł, czyli o 21 proc. więcej niż przed rokiem.

 


VII.2006
TOP stacje TVKoszt [zł]
Razem: monitorowane stacje TV432 636 841 zł
POLSAT105 837 777 zł
TVN104 756 766 zł
TVP 179 408 380 zł
TVP 250 897 105 zł
MTV12 637 391 zł
TELE 511 688 450 zł
TVN SIEDEM8 060 949 zł
TV 47 628 807 zł
NATIONAL GEOGRAPHIC5 519 514 zł
TVN 245 504 134 zł

 


VII.2005
TOP stacje TVKoszt [zł]
Razem: monitorowane stacje TV357 471 132 zł
POLSAT99 087 246 zł
TVN68 642 531 zł
TVP 166 853 608 zł
TVP 238 501 625 zł
TELE 59 445 616 zł
TVN SIEDEM9 049 694 zł
TV 48 707 915 zł
MTV8 597 490 zł
VIVA POLSKA5 082 660 zł
HALLMARK4 649 082 zł


dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: TVN dogania Polsat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl