W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu

W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za takie działania w show „Kuba Wojewódzki” oraz w „Top Model”. Taką formę promocji można wykorzystać w 22 pozycjach programowych stacji, także w serialach, wśród których najwięcej kosztuje product placement w serialu „Pod powierzchnią”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu
Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Cennik lokowania produktów udostępniony przez biuro reklamy TVN Media dotyczy aktualnej, wiosennej ramówki. Obejmuje on 22 pozycje programowe - niektóre z nich nie są emitowane w TVN, ale można je oglądać na Player.pl, jak np. serial „Pułapka”.

W cenniku podano ceny za jedną emisję, oddzielnie dla tzw. scen aktywnych (czyli takich, w których produkt jest wpleciony w akcję serialu lub programu) i oddzielnie dla scen pasywnych (gdy produkt jest np. elementem scenografii, jak w przypadku mebli, wyposażenia wnętrza itp.). Obejmują one antenę TVN, serwis Player.pl oraz fanpage facebookowy stacji.

Najwyżej wyceniono scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki” - umieszczenie produktu w tym show kosztuje 99 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 69 tys. zł.

Niewiele mniej kosztuje scena aktywna w „Top Model” - 90 tys. zł (stawka dla sceny pasywnej wynosi 63 tys. zł). Obecnie trwają castingi do nowej edycji tego programu - jego emisję zaplanowano na jesień br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ringier-axel-springer-polska-liderem-w-kategorii-zdrowie-i-medycyna,7171075219523713a ##

Reklamodawcy zainteresowani aktywnym lokowaniem produktu w „Dzień dobry weekend” zapłacą 77 tys. zł (cena dla sceny pasywnej wynosi 53 tys. zł).

Po 72 tys. zł zapłacą marketerzy za aktywny product placement w takich produkcjach, jak „Agent Gwiazdy”, „Ameryka Express”, „Pod powierzchnią”, a za sceny pasywne przy tych programach – po 50 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-lokowania-produktu-branded-content-w-polsce-raport-wartosc,7171203224843905a ##

Najmniej, 48 tys. zł, trzeba zapłacić za aktywne sceny w takich produkcjach, jak „Szkoła”, „Szpital” i „19+” (stawki dla scen pasywnych wynoszą po 30 tys. zł).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]