PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu
W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu
Starbucks w „Grze o tron” to przemyślany strategicznie ruch, a nie przypadek. Darmowa reklama warta 2 mld dolarów
Starbucks w „Grze o tron” to przemyślany strategicznie ruch, a nie przypadek. Darmowa reklama warta 2 mld dolarów
Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński
Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński
Gdańsk zapłaci milion zł za obecność w nowym serialu TVN „Motyw”
Gdańsk zapłaci milion zł za obecność w nowym serialu TVN „Motyw”
Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce
Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce
Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie „Diagnozy” w TVN
Gdańsk będzie promowany w trzecim sezonie „Diagnozy” w TVN
„Doradca smaku” i „Przepis dnia” z Prymatem na czele telewizyjnego product placementu (raport)
„Doradca smaku” i „Przepis dnia” z Prymatem na czele telewizyjnego product placementu (raport)
Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie
Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie
Procter&Gamble wykupił wątek w serialu „Black-ish”. „To więcej niż product placement. To przyszłość reklamy”
Procter&Gamble wykupił wątek w serialu „Black-ish”. „To więcej niż product placement. To przyszłość reklamy”
Gdańsk zapłaci pół mln zł za obecność w filmie „Miłość jest wszędzie”
Gdańsk zapłaci pół mln zł za obecność w filmie „Miłość jest wszędzie”
Produkty Mlekpolu lokowane w programie „Doradca smaku” Michela Moran
Produkty Mlekpolu lokowane w programie „Doradca smaku” Michela Moran
Product placement w telewizji: najefektywniej reklamowane samochody, żywność i kosmetyki
Oranżada Hellena będzie lokowana u Kuby Wojewódzkiego w TVN i w „Idolu” w Polsacie
Oranżada Hellena będzie lokowana u Kuby Wojewódzkiego w TVN i w „Idolu” w Polsacie
Show „Kuba Wojewódzki” z najdroższym product placement w TVN
Show „Kuba Wojewódzki” z najdroższym product placement w TVN
Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show „Kuba Wojewódzki”, a najtańsze w „Szkole”, „Singielce” i „Co za tydzień”
Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show „Kuba Wojewódzki”, a najtańsze w „Szkole”, „Singielce” i „Co za tydzień”
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Polska” promowane w wieczornym przeglądzie prasy w TVP Info
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Polska” promowane w wieczornym przeglądzie prasy w TVP Info