Cennik lokowania produktów udostępniony przez biuro reklamy TVN Media dotyczy aktualnej, wiosennej ramówki. Obejmuje on 22 pozycje programowe - niektóre z nich nie są emitowane w TVN, ale można je oglądać na Player.pl, jak np. serial „Pułapka”.
W cenniku podano ceny za jedną emisję, oddzielnie dla tzw. scen aktywnych (czyli takich, w których produkt jest wpleciony w akcję serialu lub programu) i oddzielnie dla scen pasywnych (gdy produkt jest np. elementem scenografii, jak w przypadku mebli, wyposażenia wnętrza itp.). Obejmują one antenę TVN, serwis Player.pl oraz fanpage facebookowy stacji.
Najwyżej wyceniono scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki” - umieszczenie produktu w tym show kosztuje 99 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 69 tys. zł.
Niewiele mniej kosztuje scena aktywna w „Top Model” - 90 tys. zł (stawka dla sceny pasywnej wynosi 63 tys. zł). Obecnie trwają castingi do nowej edycji tego programu - jego emisję zaplanowano na jesień br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ringier-axel-springer-polska-liderem-w-kategorii-zdrowie-i-medycyna,7171075219523713a ##
Reklamodawcy zainteresowani aktywnym lokowaniem produktu w „Dzień dobry weekend” zapłacą 77 tys. zł (cena dla sceny pasywnej wynosi 53 tys. zł).
Po 72 tys. zł zapłacą marketerzy za aktywny product placement w takich produkcjach, jak „Agent Gwiazdy”, „Ameryka Express”, „Pod powierzchnią”, a za sceny pasywne przy tych programach – po 50 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-lokowania-produktu-branded-content-w-polsce-raport-wartosc,7171203224843905a ##
Najmniej, 48 tys. zł, trzeba zapłacić za aktywne sceny w takich produkcjach, jak „Szkoła”, „Szpital” i „19+” (stawki dla scen pasywnych wynoszą po 30 tys. zł).












