Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie

W ramach obecnej odsłony kampanii reklamowej „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” napój Coca-Cola Zero będzie promowany w formie lokowania produktu w najbliższym odcinku programu kulinarnego „Top Chef” w Polsacie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie

W najbliższym odcinku „Top Chefa” profesjonalni szefowie kuchni pod okiem jury będą mieli za zadanie przygotowanie obiadu rodzinnego inspirowanego smakiem Coca-Cola Zero. Ma to promować wizerunek marki jako napoju towarzyszącego w codziennym życia, także w domowych posiłkach. Coca-Cola Zero będzie w ten sposób obecna w jeszcze jednym odcinku „Top Chefa”.

- W ciągu ostatnich miesięcy nawiązaliśmy strategiczną współpracę ze stacją Polsat. Nasza kampania promująca ideę i istotę posiłków w gronie najbliższych ma tożsamą do widzów „Top Chef” grupę celową. Dlatego lokowanie Coca-Cola Zero pozycjonujemy jako kolejny element rozbudowanych aktywności, zaplanowanych w długoterminowej perspektywie - komentuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Serives.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/take-me-out-top-chef-polsat-ilu-widzow-ogladalo-pierwszy-odcinek ##

Obecna odsłona akcji pod hasłem „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” obejmuje internet (m.in. nowe przepisy w aplikacji SimplyTastly, test na fanpage’u marki sprawdzający tzw. zakupowe oblicza, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów), prasę (wybrane pisma kobiece) oraz punkty sprzedaży.

Za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za obsługę i kreację w internecie (m.in. w social media) - agencja LiquidThread, za implementację formatów reklamowych - agencja McCann Worldgroup, za adaptację lokalnych materiałów graficznych i materiały BTL - agencja Fortis, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele