Produkcje Canal+, MTV, Tele 5 i kolumbijskiej telewizji w specjalnej aplikacji

Aplikacja mobilna Insbay, dzięki której można przeglądać i kupować treści reklamowane w programach telewizyjnych, rozpoczęła współpracę z Canal+. Dotyczy ona programów znanych z Canal+ Domo, poświęconych urządzaniu i remontowaniu domów. Firma współpracuje też z MTV, Tele5 i kolumbijską telewizją Caracol.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Produkcje Canal+, MTV, Tele 5 i kolumbijskiej telewizji w specjalnej aplikacji
Produkty lokowane w jednym z programów Canal+ Domo (fot. Insbay)

Aplikacja Insbay pojawiła się na polskim rynku 10 października 2020 roku. Na początku oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Obecnie użytkownicy smartfonów z systemami operacyjnymi iOS i Android mogą przeglądać kadry z product placement z czterech programów Canal+ Domo: „Tomasz Pągowski. Remont u ciebie”, „Remont w 48H”, „Małe wielkie zmiany” oraz „Kupione i co dalej?”.

grafika

Ponadto użytkownicy, którzy zainstalują aplikację, mogą dokładnie przyjrzeć się ubraniom, które mieli na sobie uczestnicy 17 edycji programu „Warsaw Shore” MTV i sprawdzić ile kosztowały te stroje. W portfolio polskiej aplikacji jest też program „Remont na 5”, znany z anteny Tele 5 i telenowela „La Nocturna”, emitowana przez kolumbijską telewizję Caracol. W przypadku tej ostatniej produkcji ceny elementów scenografii są podane w walucie euro.

grafika

„Świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu”

O porozumieniu Canal+ z Insbay poinformował branżowy serwis Broadband TV News. - W Canal+ widzimy ogromny potencjał we współpracy z aplikacją Insbuy. Insbuy przybliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu. Dla nas rozwiązanie to całkowicie zmienia koncepcję reklamy tradycyjnej. Ponadto mamy nadzieję, że współpraca ta zostanie doceniona przez widzów Canal+ Domo i naszych reklamodawców. Dzięki insbuy widzowie nie będą musieli samodzielnie szukać produktów pokazywanych w naszych programach. W aplikacji wszystko będzie w jednym miejscu – wystarczy kliknąć, aby kupić produkt polecany przez naszych prowadzących lub wykorzystywany w naszych aranżacjach. Dzięki Insbuy nasi reklamodawcy z kolei zobaczą efekty swoich działań i kampanii reklamowych prowadzonych w Canal+. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą reklamować się u nas chętniej i częściej - stwierdziła Joanna Tańska-Michalik, specjalistka ds. reklamy w Canal+.

grafika

- Dzięki tej współpracy oferta Insbuy zostanie uzupełniona, co oznacza więcej inspiracji i pomysłów na aranżację wnętrz dla naszych obecnych i przyszłych użytkowników. Dla samej aplikacji zaangażowanie Canal+ Domo HD jest z kolei obiecującą współpracą na wielu płaszczyznach, z której jesteśmy najbardziej dumni w tym roku. Canal+ Polska osiąga dobre wyniki. W 2020 roku tylko jego platforma cyfrowa miała 2,7 mln bezpośrednich abonentów - powiedział natomiast Mikołaj Krzemiński, CEO Insbuy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat