SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału

Kanał TVN Meteo Active w pierwszych trzech tygodniach nadawania notował 0,11 proc. udziału w rynku. To wynik lepszy od tego, który osiągał w ostatnim czasie poprzednik stacji, czyli pogodowa telewizja TVN Meteo.

Stacja TVN Meteo Active nadaje od czwartku 16 kwietnia br. W okresie od tego dnia do 3 maja br. kanał średnio w każdej minucie oglądało 6,7 tys. widzów przy udziale wynoszącym 0,11 proc. w grupie 4+. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja notowała 0,10 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Dla porównania, w całym 2014 roku TVN Meteo miało średnio 0,08 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 0,07 proc. w grupie 16-49. A w marcu br. udziały pogodowej stacji były jeszcze niższe i wynosiły odpowiednio 0,06 proc. i 0,07 proc. (dowiedz się więcej).

Najlepszy wynik TVN Meteo Active zanotowało w niedzielę 3 maja br., gdy przez kilka godzin telewizja ta transmitowała bieg Wings for Life. Tego dnia kanał oglądało średnio 26,5 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,31 proc. i 0,32 proc. (dane dotyczą pasma od 6.00 do 2.00 w nocy).

TVN Meteo Active nadaje przede wszystkim programy dotyczące zdrowego i aktywnego stylu życia, a także prognozy pogody. Szefem stacji jest Grzegorz Płaza (więcej na temat). Kilka dni temu prezes Grupy TVN Markus Tellenbach zapowiedział, że stacja będzie rentowna w tym lub najpóźniej w  przyszłym roku (dowiedz się więcej).

 

Dołącz do dyskusji: TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil
A wyniki TVN Fabuła jakie są?
odpowiedź
User
Ew
NO naprawdę... Ho.. Ho... Skok z 0,08 na 0,11... Mistrzowie
odpowiedź
User
Gie
A jak w tym czasie wyglądała oglądalność np. TVN Style? Bo ten zysk nowego kanału mógł iść kosztem innego z grupy TVN. Podobnie było chyba z TVN24bis. Niby po zmianach im urosło ale TVN24 stracił i to właśnie przez ten kanał.
odpowiedź