SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem

W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.

fot. Shutterstock.comArticle

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,64 proc., po spadku względem maja 2014 roku o 8,57 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,07 proc. i wyniósł 0,51 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,49 proc. po spadku o 9,26 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się może Polsat Food. Jego średni udział w maju 2015 roku wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce ósme.

Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 16,67 proc. do poziomu 0,10 proc.

Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

maj

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,70%

0,64%

Polsat Play

0,58%

0,51%

TVN Turbo

0,54%

0,49%

Polsat Cafe

0,34%

0,40%

TLC

0,40%

0,37%

Domo+

0,10%

0,13%

kuchnia+

0,12%

0,10%

Polsat Food

0,04%

0,06%

BBC Lifestyle

0,04%

0,05%

Lifetime

0,00%

0,01%

Adventure

0,00%

0,00%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 8,25 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący spadek o 7,32 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział zmalał o 11,27 proc. i wyniósł 0,63 proc.

Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 44,44 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,13 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (33,33 proc. do 0,08 proc.) straciła Kuchnia+.

Wirtualnemedia.pl

16-49

maj

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,97%

0,89%

TVN Turbo

0,82%

0,76%

Polsat Play

0,71%

0,63%

TLC

0,55%

0,49%

Polsat Cafe

0,37%

0,44%

Domo+

0,09%

0,13%

kuchnia+

0,12%

0,08%

Polsat Food

0,06%

0,08%

BBC Lifestyle

0,07%

0,05%

Lifetime

0,00%

0,01%

Adventure

0,00%

0,00%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Lifetime wymiata!
odpowiedź
User
Widz
Czy Polsat nie potrafi nazywać swoich stacji po polsku? Polacy nie gęsi, swój język mają. Czy Polsat nie szanuje naszego języka?
odpowiedź