SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: wysoki wzrost rynku reklamy w 2011 r., najbardziej internetu

Polski rynek reklamowy może w 2011 r. zanotować wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie", ocenia Grupa TVN. Rynek reklamy online powinien wzrosnąć o kilkanaście procent, oceniła spółka w prezentacji dla inwestorów.

"Szacujemy, że wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce wzrosły o 7,2 proc.w 2010 r." - czytamy w raporcie spółki. TVN podał też, że w całym zeszłym roku jego udział w rynku reklamy telewizyjnej wyniósł 35 proc., czyli tyle samo co w 2009 r. Według raportu spółki (powołującej się na dane własne oraz Starlink) udział TVP w rynku reklamy TV spadł do 30 proc. Z 32 proc. rok wcześniej, a Polsatu utrzymał się na poziomie 26-proc.

W samym IV kwartale wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 5,3 proc. r/r do 1110 mln zł. W tym samym okresie przychody TVN w tym segmencie rynku wzrosły o 6,3 proc. r/r do 399 mln zł.

Narastająco w I-IV kw. 2010 roku spółka miała 42,75 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 420,82 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2490,70 mln zł wobec 2115,12 mln zł.

Dołącz do dyskusji: TVN: wysoki wzrost rynku reklamy w 2011 r., najbardziej internetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl