SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 wyprzedził TVP Info. Superstacja mocno w górę, traci TV Republika

W lutym 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował kanał TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Superstacja, a największy spadek odnotował TVN24 Biznes i Świat.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lutym br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,44 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 21,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W lutym 2015 roku kanał ten był drugi.

Na drugą lokatę spadła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału informacyjnego TVP poszedł do góry o 4,38 proc. do 3,34 proc.

Oczko niżej uplasowały się ex aequo dwie stacje: Polsat News i TVP3 z udziałami wynoszącymi 0,97 proc., o 1,02 proc. niższymi niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Pierwszą piątkę uzupełnia TVN24 BIS (do niedawna TVN24 Biznes i Świat), który odnotował największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 9,38 proc. do 0,29 proc.

Z kolei największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 30 proc. do 0,26 proc., pochwalić się mogła Superstacja. Stacja ta znalazła się oczko niżej.

Będąca na miejscu siódmym TV Republika zanotowała drugi największy spadek w rankingu - jej udział zmalał o 8,33 proc. do 0,11 proc.

Największy udział (4,31 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 3,11 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

luty 2015

luty 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN24

2,82%

3,44%

TVP INFO

3,20%

3,34%

Polsat News

0,98%

0,97%

TVP3

0,98%

0,97%

TVN24 Biznes i Swiat

0,32%

0,29%

Superstacja

0,20%

0,26%

TV Republika

0,12%

0,11%

Polsat News 2

0,10%

0,12%

Grupy kanałów

TVP

4,18%

4,31%

TVN

3,14%

3,73%

Polsat

1,08%

1,09%

W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2016 roku umocnił się TVN24 z wynikiem 2,33 proc., po wzroście o 4,95 proc. - największym w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,26 proc. udziału, spadek o 3,82 proc.), a trzeci był Polsat News (0,71 proc.; w dół o 5,33 proc.).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła Republika TV - było to aż 44,44 proc. do 0,05 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat była Grupa TVN. Jej stacje newsowe miały tutaj 2,51 proc. udziału, czyli tyle samo ile w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 16-49

luty 2015

luty 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN24

2,22%

2,33%

TVP INFO

1,31%

1,26%

Polsat News

0,75%

0,71%

TVP3

0,54%

0,55%

TVN24 Biznes i Swiat

0,29%

0,18%

Polsat News 2

0,08%

0,08%

Superstacja

0,06%

0,05%

TV Republika

0,09%

0,05%

Grupy kanałów

TVN

2,51%

2,51%

TVP

1,85%

1,81%

Polsat

0,83%

0,79%

Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info. Superstacja mocno w górę, traci TV Republika

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ex
Duża grupa osób ogląda TV Republika przez internet dlatego trudno oszacować dokładną oglądalność. Na pewno będzie dużo większa niż ta podana na stronie.
odpowiedź
User
wwa
Duża grupa osób ogląda TV Republika przez internet dlatego trudno oszacować dokładną oglądalność. Na pewno będzie dużo większa niż ta podana na stronie.


A dlaczego to akurat TV Republika ma mieć taką wyjątkową oglądalność w internecie? Dlaczego nie TVN24? Dlaczego nie Info, które ma nawet dedykowaną aplikację na tablety/telefony?
odpowiedź
User
Irek
Rachoń pewnie powie, że Nielsen fałszuje wyniki... Dobra zmiana zadziałała :P
odpowiedź