SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP 2: "Pitbull" nie dał rady konkurencji

Trzecia seria emitowanego w Dwójce serialu sensacyjnego "Pitbull"miała mniej widzów niż programy emitowane w tym samym czasie przezkonkurencyjne stacje. Na reklamach nadawanych wokół produkcjistacja cennikowo zarobiła 2,23 mln zł.

TVP 2:

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność trzeciego sezonu"Pitbulla" wyniosła 1,71 mln widzów. Udział TVP 2 w czasie emisjiserialu ukształtował się na poziomie 11,15 proc. w grupie 4+ i10,64 proc. w grupie 16-49.

PitbullWszyscy4+
16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
22-06-200820:131 475 29212,55%12,19%
15-06-200820:112 075 88815,07%15,51%
08-06-200820:121 176 9107,83%6,64%
25-05-200821:071 926 46312,16%12,05%
18-05-200821:121 784 85111,76%11,39%
11-05-200821:111 455 3279,60%9,57%
04-05-200821:041 562 3929,77%11,15%
27-04-200821:101 676 09611,00%10,14%
20-04-200821:122 035 61012,80%10,14%
13-04-200821:111 819 27311,53%11,61%
06-04-200821:111 594 8689,81%8,97%
30-03-200821:101 753 58310,56%9,68%
16-03-200821:091 859 34411,48%10,95%
09-03-200821:101 687 05810,84%9,77%
średnia
1 707 15911,15%10,64%


W czasie nadawania "Pitbulla" (niedziele 21.10, od czerwca 20.10)Dwójka była dopiero na czwartym miejscu pod względem gromadzonejwidowni. Liderem była stacja TVN, nadająca w tym paśmie m.in."Taniec z gwiazdami", "Teraz albo nigdy!" i filmy fabularne -pozycje te oglądało 4,08 mln widzów. Dalej uplasowały się: Polsat("CSI: Kryminalne Zagadki Miami" i mecze Euro 2008; 3,16 mln) i TVP1 (gł. "Ranczo" i jego kulisy, filmy; 1,71 mln).


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVN4 081 10626,66%
Polsat3 161 19820,65%
TVP 13 023 72319,75%
TVP 2 -Pitbull1 707 15911,15%


Serial oglądali najchętniej mężczyźni, widzowie w średnim wieku istarsi, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym iwyższym.



AFFADH %
PłećMężczyźni10249,30%

Kobiety9850,70%
Wiek4- 9311,92%

10-15362,73%

16 - 19462,87%

20 - 24514,46%

25 - 29474,04%

30 - 341098,57%

35 - 39966,47%

40 - 441097,12%

45 - 4913810,69%

50 - 541209,86%

55 - 5917712,72%

60+15628,56%
Wlk.miastaWieś11845,19%

< 50 tys.9522,53%

50-100 tys.736,51%

100-200 tys.866,88%

> 200 tys.9018,89%
ZawódTop management897,37%

Pracownicyszczebla średniego9212,32%

Pracownicyfizyczni i rolnicy12123,74%

Emeryci15339,56%

Inne5217,01%
WykształceniePodstawowe12354,44%

Średnie9628,94%

Wyższe10011,97%

Inne344,65%


TVP 2 z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Pitbulla" zarobiław sumie 2,23 mln zł. (dane cennikowe netto bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP 2: "Pitbull" nie dał rady konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl