SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP 2: "Pitbull" nie dał rady konkurencji

Trzecia seria emitowanego w Dwójce serialu sensacyjnego "Pitbull" miała mniej widzów niż programy emitowane w tym samym czasie przez konkurencyjne stacje. Na reklamach nadawanych wokół produkcji stacja cennikowo zarobiła 2,23 mln zł.

TVP 2:

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność trzeciego sezonu "Pitbulla" wyniosła 1,71 mln widzów. Udział TVP 2 w czasie emisji serialu ukształtował się na poziomie 11,15 proc. w grupie 4+ i 10,64 proc. w grupie 16-49.

Pitbull Wszyscy 4+
16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
22-06-2008 20:13 1 475 292 12,55% 12,19%
15-06-2008 20:11 2 075 888 15,07% 15,51%
08-06-2008 20:12 1 176 910 7,83% 6,64%
25-05-2008 21:07 1 926 463 12,16% 12,05%
18-05-2008 21:12 1 784 851 11,76% 11,39%
11-05-2008 21:11 1 455 327 9,60% 9,57%
04-05-2008 21:04 1 562 392 9,77% 11,15%
27-04-2008 21:10 1 676 096 11,00% 10,14%
20-04-2008 21:12 2 035 610 12,80% 10,14%
13-04-2008 21:11 1 819 273 11,53% 11,61%
06-04-2008 21:11 1 594 868 9,81% 8,97%
30-03-2008 21:10 1 753 583 10,56% 9,68%
16-03-2008 21:09 1 859 344 11,48% 10,95%
09-03-2008 21:10 1 687 058 10,84% 9,77%
średnia
1 707 159 11,15% 10,64%


W czasie nadawania "Pitbulla" (niedziele 21.10, od czerwca 20.10) Dwójka była dopiero na czwartym miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem była stacja TVN, nadająca w tym paśmie m.in. "Taniec z gwiazdami", "Teraz albo nigdy!" i filmy fabularne - pozycje te oglądało 4,08 mln widzów. Dalej uplasowały się: Polsat ("CSI: Kryminalne Zagadki Miami" i mecze Euro 2008; 3,16 mln) i TVP 1 (gł. "Ranczo" i jego kulisy, filmy; 1,71 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 4 081 106 26,66%
Polsat 3 161 198 20,65%
TVP 1 3 023 723 19,75%
TVP 2 - Pitbull 1 707 159 11,15%


Serial oglądali najchętniej mężczyźni, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 102 49,30%

Kobiety 98 50,70%
Wiek 4- 9 31 1,92%

10- 15 36 2,73%

16 - 19 46 2,87%

20 - 24 51 4,46%

25 - 29 47 4,04%

30 - 34 109 8,57%

35 - 39 96 6,47%

40 - 44 109 7,12%

45 - 49 138 10,69%

50 - 54 120 9,86%

55 - 59 177 12,72%

60+ 156 28,56%
Wlk.miasta Wieś 118 45,19%

< 50 tys. 95 22,53%

50-100 tys. 73 6,51%

100-200 tys. 86 6,88%

> 200 tys. 90 18,89%
Zawód Top management 89 7,37%

Pracownicy szczebla średniego 92 12,32%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 121 23,74%

Emeryci 153 39,56%

Inne 52 17,01%
Wykształcenie Podstawowe 123 54,44%

Średnie 96 28,94%

Wyższe 100 11,97%

Inne 34 4,65%


TVP 2 z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Pitbulla" zarobiła w sumie 2,23 mln zł. (dane cennikowe netto bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP 2: "Pitbull" nie dał rady konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl