SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy

Telewizja Polska w czterech pierwszych miesiącach tego roku zanotowała kilka milionów zysku netto - poinformował prezes TVP Juliusz Braun.

- Przy budżecie na poziomie 1 mld zł kilkumilionowy zysk to wynik na granicy bezpieczeństwa - mówił Braun i dodał, że przewiduje, iż dodatni wynik finansowy spółka osiągnie też w całym I półroczu br.

W I kwartale br. zysk TVP wyniósł 4,5 mln zł (więcej na ten temat).

Zaopiniowany pozytywnie przez radę nadzorczą w grudniu ub.r. plan finansowy na 2013 rok zakłada, że TVP zakończy go bez straty netto Z kolei w ub.r. spółka zanotowała 1,37 mld przychodów i miała aż 218,8 mln zł straty netto.

Telewizja Polska zakłada na ten rok dwucyfrowy spadek rynku reklamy telewizyjnej. - Mam nadzieję, że nie będzie znacznie głębszy niż 10 proc. - powiedział prezes TVP.

Przypomnijmy, że - jak podał dom mediowy Starlink - w I kwartale br. wydatki na reklamę telewizyjną w naszym kraju spadły o 7,9 proc. (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PUSTOSŁOWIE
Kto to zna, ten niech rozumie. Jest tam jakiś ekonomista czy sami fantaści?
odpowiedź
User
ccc
Będa puszczać idiotyczne formaty to skonczą marnie. Ja za tego rodzaju misję nie zapłacę.
odpowiedź