TVP Sport od stycznia na pomarańczowo

Kanał TVP Sport, który od 12 stycznia 2014 roku będzie nadawać także w jakości HD, zyska nowe logo. Będzie ono mieć w całości kolor pomarańczowy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVP Sport od stycznia na pomarańczowo

Obecny logotyp TVP Sport składa się z niebieskiego korporacyjnego logo TVP i pomarańczowego napisu „Sport”. W nowym logotypie sportowej stacji pojawi się też logo korporacyjne Telewizji Polskiej, ale będzie mieć ono kolor pomarańczowy. Z kolei tytuł „Sport” będzie pisany inną czcionką niż obecnie. Wersja logotypu dla kanału w wysokiej rozdzielczości będzie mieć też dopisek HD. Nowe logo zostało zaprojektowane przez biuro marketingu i promocji TVP.

TVP Sport HD zacznie nadawać 12 stycznia 2014 roku. W styczniu kanał będzie transmitować organizowane w Danii mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn, kwalifikacje i konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle i Zakopanem oraz tenisowy turniej WTA w Paryżu. W jakości HD w TVP Sport będą nadawane też m.in. zimowe igrzyska olimpijskie w Soczi oraz mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii. Stacja dostępna będzie na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych (dowiedz się więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP Sport w rynku w listopadzie br. wyniósł 0,13 proc. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"