SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 przenosi serwis sportowy przed „Wiadomości”, w niedziele rezygnuje przy nich z bloków reklamowych

Od 1 marca br. wieczorny serwis sportowy w TVP 1 zamiast po, będzie nadawany przed „Wiadomościami”. W niedzielne wieczory nie będzie bloku reklamowego bezpośrednio przed serwisem informacyjnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Danuta Holecka, fot. TVPDanuta Holecka, fot. TVP

Przez wiele lat wieczorne pasmo w prime time w TVP1 składało się kolejno z „Wiadomości”, „Sportu” i „Pogody”. Czyli podobnie jak w TVN i Polsacie: najpierw program informacyjny, po nim wiadomości sportowe i prognoza pogody.

Kilka miesięcy temu zmodyfikowano układ tych programów w TVP1, zamieniając miejscami serwis sportowy i prognozę pogody.

Z opublikowanego właśnie cennika reklamowego na marzec br. wynika, że TVP1 od początku miesiąca na stałe zmienia porę emisji serwisu sportowego. Serwis ten będzie nadawany - zarówno w dni robocze, jak i w weekendy - przed „Wiadomościami” - ok. godz. 19.21-19.24. Natomiast prognoza pogody będzie pokazywana zaraz po „Wiadomościach”.

Ponadto cennik wskazuje, że TVP1 rezygnuje w niedzielne wieczory z emisji bloków reklamowych przy „Wiadomościach”. W paśmie między godz. 19 a 20.30 blok reklamowy emitowany jest ok. godz. 19:21 przed serwisem sportowym, a potem kolejny dopiero o godz. 20 przed prognozą pogodą i o godz. 20:06 po niej.

Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. TVP1 miała 740 636 widzów średniej oglądalności minutowej i 10,25 proc. udziału w rynku, co dało jej pozycję lidera.

Z kolei główne wydanie „Wiadomości” w zeszłym miesiącu oglądało przeciętnie 3,12 mln osób, z czego 2,53 mln w TVP1, a 589,2 tys. w TVP Info.

 

Dołącz do dyskusji: TVP1 przenosi serwis sportowy przed „Wiadomości”, w niedziele rezygnuje przy nich z bloków reklamowych

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TKM
Kuriozalne spadki reżimowych Wiadomości wymuszają głupie ruch np. ograniczający przychód z reklam.
Wsadzcie jeszcze Teleranek przed a Sonde po Wiadomościach ciućmoki.
odpowiedź
User
K.
a kto ich ogląda?
odpowiedź
User
Analityk
W kolejnym kroku czas przed Wiadomościami bedzie uzupelniony materialem filmowym live z garderoby Ziemca lub Hołeckiej. Bez cięć i montażu. Hasłem reklamowym tego programu ma być: A bieliznę też kiedyś trzeba będzie zmieniać...
odpowiedź