SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w marcu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) - w dół o19 proc.

'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

Sprzedaż ogółem "Twist" w marcu 2009 r.wyniosła 133 535 egz. i była o 10 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club"(Wydawnictwo Bauer), który w marcu b.r. sprzedał się w ilości 115 565 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) zesprzedażą ogółem na poziomie 113 852 egz. (wzrost o 7proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist133535121 853
Fun Club115565120 201
Popcorn113852105 455
Dziewczyna94 271116 007
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki67 31977 005

Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

2009


marzec

luty

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist133535103813
Fun Club115565133654
Popcorn113852125471
Dziewczyna94 271110969
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki67 31965 221
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl