SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' stracił pozycję lidera

'Dziewczyna' była w lipcu najchętniej kupowana wśród miesięczników młodzieżowych.

”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) osiągnęła w lipcu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 220 779 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z lipcem 2005 roku oznacza wzrost o ponad 60 tys. egz.

Na drugim miejscu uplasował się ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska) ze średnią 169 466 egz., a na trzecie – ”Twist” (Bauer) z wynikiem 163 531 egz.

 

lipiec

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 220779 159785
Popcorn 169466 101715
Twist 163531 155350
Fun Club 135247 -
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79217 76136

 
czerwiec 2006 i 2005

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twist' stracił pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl