Twitter planuje płatne subskrypcje. Pyta użytkowników o opinie

Twitter rozważa opcję wprowadzenia płatnych subskrypcji za korzystanie z serwisu. Platforma wysyła wybranym użytkownikom ankiety z pytaniami czy byliby skłonni płacić abonament za dodatkowe funkcje dostępne na Twitterze.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W ostatnim czasie Twitter nie miał szczęścia na rynku. W drugim kwartale 2020 r. serwis zanotował spadek przychodów rok do roku o 19 proc., zaś strata netto spółki wyniosła 127 mln dol. Obecnie z serwisu korzysta na świecie 186 mln tak zwanych monetyzowalnych użytkowników.

Płatne subskrypcje? Twitter bada grunt

Teraz wygląda na to, że Twitter rozważa nowe sposoby monetyzacji użytkowników chcąc zaproponować im model płatnych subskrypcji w zamian za dodatkowe opcje dostępne na platformie.

Jak donosi Matt Navarra, były dziennikarz The Next Web i znany komentator w branży nowych technologii Twitter zaczął wysyłać do niektórych użytkowników ankiety, w których bada ich gotowość do opłacania miesięcznego abonamentu w serwisie, który miałby gwarantować dodatkowe korzyści.

 

W sondażu Twitter wymienia w ramach subskrypcji takie dodatkowe opcje jak możliwość cofania wysłanego tweeta, szersze niż obecnie możliwości edycji wpisów czy też zamieszczanie dłuższych niż teraz klipów wideo w lepszej jakości od tej dostępnej obecnie.

Na razie nie wiadomo czy i kiedy Twitter może zaoferować użytkownikom możliwość korzystania z płatnych subskrypcji w serwisie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej