SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój poranek wygląda o wiele lepiej” w reklamach Cappy

W telewizji, sklepach i na outdoorze trwa kampania reklamowa soków Cappy (Coca-Cola Poland Services). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej” - przygotowały agencje McCann Warsaw i Momentum.

Prowadzona obecnie kampania Cappy ma na celu zmianę przyzwyczajeń związanych z konsumpcją tego soku. Reklamy zachęcają do picia ich w godzinach porannych.

Akcja pod hasłem „Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej” obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie), punkty sprzedaży (materiały BTL, działania shopper marketingowe) oraz outdoor (nośniki w największych miastach, m.in. Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu). Kampania jest jednocześnie prowadzona w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny oraz na Węgrzech.

Strategię i koncept kreatywny opracowała agencja McCann Warsaw, a za reklamy cyfrowe, BTL-owe i shopper marketingowe odpowiada agencja Momentum. Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Akcja rozpoczęła się w marcu, a potrwa do końca sierpnia.

Dołącz do dyskusji: „Twój poranek wygląda o wiele lepiej” w reklamach Cappy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
real life
co za głupi pomysł
odpowiedź
User
olo
a dlaczego wycofano reklame z traba powietrzna ??
bo znowu czyjesc uczucia legly w gruzach ???
bardzo dobra reklama,po to ogladasz tivi,zeby wiedziec !!!
widzisz i wiesz, tak wyglada traba,to trzeba robic
a nie ogladac tivi,zeby sluchac jak Mostowiakowa stęka
to wystarczy ucho do sciany przylozyc, i tez mozna sie poplakac
albo posmiac, jak komus uczuc za malo i wzruszen
tivi jest od informowania przede wszystkim
a nie od zastepowania zycia uczuciowego starych bab ciekawskich :))
odpowiedź