Tworzysz świetne kampanie na YouTube? To ostatnie dni na zgłoszenie do konkursu YouTube Works!

Tylko do 15 września twórcy najlepszych kampanii reklamowych na YouTube mogą zgłaszać się do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. W październiku dowiemy się, która kampania została przez jury oceniona jako najbardziej efektywna i kreatywna na polskiej platformie. Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne - zapraszamy do uczestnictwa wszystkie agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerów i niezależnych twórców.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Tworzysz świetne kampanie na YouTube? To ostatnie dni na zgłoszenie do konkursu YouTube Works!

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021. Odbywa się w tym roku w Polsce po raz pierwszy, a zgłoszenia są całkowicie bezpłatne. Wręczenie nagród odbędzie się w październiku br.

Zgłoszone do konkursu projekty zostaną ocenione w dwóch turach obrad przez niezależne jury złożone z 24 ekspertów i ekspertek - uznanych postaci w branży reklamowej, marketingowej oraz mediowej. Google nie bierze udziału w procesie oceniania, a o wyborze nagrodzonych decydują wyłącznie jurorzy. Prace zostaną nagrodzone w 5 kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę Grand Prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

Poza brakiem opłat, na tle innych tego typu plebiscytów w branży, konkurs YouTube Works wyróżnia się także elastycznością - Chcieliśmy, żeby konkurs YouTube Works był jak najbardziej inkluzywny. Właśnie z tego powodu możliwe będzie przenoszenie zgłoszeń między różnymi kategoriami. To znaczy, że produkcja zgłoszona w kategorii A, może zostać przeniesiona do kategorii B, jeżeli jury uzna, że lepiej do niej pasuje. Dzięki temu uczestnicy nie będą ponosili dodatkowych kosztów wynikających z konieczności umieszczania swojej pracy w różnych kategoriach - a nie oszukujmy się, opłaty za tego typu zgłoszenia są z reguły wysokie - tłumaczy Iwona Piwek.

Aby dowiedzieć się więcej szczegółów o konkursie i kryteriach oceniania oraz wypełnić formularz zgłoszenia wystarczy wejść na stronę YouTube Works. Zapraszamy do uczestnictwa!

 

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?