SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: TVN wyprzedził Polsat

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 364,6 mln zł, czyli niecały milion mniej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił więcej niż Polsat.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy telewizyjne żywności przeznaczono aż o 13 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu). Z kolei wydatki na reklamę firm i usług z branży finansowej spadły w skali tygodnia o ok. 3 mln.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 kwietnia 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ86 293 342,10 zł23,67
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA47 550 501,40 zł13,04
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI38 166 123,40 zł10,47
FINANSE32 550 678,55 zł8,93
TELEKOMUNIKACJA32 304 469,30 zł8,86
ROZRYWKA KULTURA31 282 679,05 zł8,58
SPRZEDAŻ24 890 085,10 zł6,83
MOTORYZACJA TRANSPORT21 734 496,50 zł5,96
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI12 097 044,70 zł3,32
USŁUGI10 934 191,00 zł3
MARKETING6 474 604,30 zł1,78
PRODUKTY DLA DZIECI5 465 000,00 zł1,5
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA5 024 618,90 zł1,38
BUDOWNICTWO4 169 681,70 zł1,14
ODZIEŻ OBUWIE1 902 155,00 zł0,52
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 664 996,30 zł0,46
INNE1 198 368,20 zł0,33
ROLNICTWO OGRODNICTWO553 485,75 zł0,15
PRZEMYSŁ359 480,00 zł0,1
RAZEM364 616 001,25 zł


TVN cennikowo zarobił z reklam 10,5 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, za to Polsat - prawie 5 mln zł mniej. W konsekwencji po raz pierwszy od dłuższego czasu TVN wyprzedził stację Zygmunta Solorza-Żaka w tygodniowym zestawieniu reklamowym.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 kwietnia 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
TVN70 527 300,00 zł19,34
Polsat63 058 950,00 zł17,29
TVP129 940 310,00 zł8,21
TVP221 277 660,00 zł5,84
AXN9 638 500,00 zł2,64
VIVA Polska8 283 920,00 zł2,27
Discovery7 268 255,00 zł1,99
TVN247 061 535,50 zł1,94
TV46 666 670,00 zł1,83
Comedy Central6 145 820,00 zł1,69
TLC5 292 290,00 zł1,45
National Geographic5 290 165,00 zł1,45
TVN74 750 240,00 zł1,30
TV PULS4 415 612,50 zł1,21
Polo TV4 348 255,00 zł1,19
FOXLife4 198 785,00 zł1,15
Disney Channel4 158 675,00 zł1,14
Investigation Discovery3 867 280,00 zł1,06
Eska TV3 744 785,00 zł1,03
Polsat23 591 725,00 zł0,99

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: TVN wyprzedził Polsat

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korespondent z Zamku Wildstein
TVP 1 i 2 równomiernie jadą w dół, co jest konsekwencją upadłej i dalej spadającej oglądalności, słabego programu i braku koncepcji. Braun nie będzie miał na pensję dla Wekslera.
odpowiedź