SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tygodnik Do Rzeczy” podnosi nakład. Więcej dla małych punktów z prasą

Drugi numer „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro) ukaże się w poniedziałek 4 lutego br. w nakładzie 220 tys. egz., czyli o 20 tys. egz. wyższym niż pierwsze wydanie. Wydawca zmieni też wysokość dystrybucji tygodnika dla niektórych punktów sprzedaży.

„Tygodnik Do Rzeczy” podnosi nakład. Więcej dla małych punktów z prasą

- Chcemy, żeby więcej egzemplarzy trafiło do kiosków i małych punktów, częściowo kosztem dużych salonów prasowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager PMPG, głównego inwestora tytułu.

Ustalając nadziały numeru drugiego „Do Rzeczy” wydawca kierować się będzie przede wszystkim głosami czytelników, którzy informują o tym, że w niektórych kioskach wszystkie egzemplarze się wyprzedały. - Narzędzia monitorowania są mocno niedoskonałe i tak naprawdę informacje o tym, gdzie ile się sprzedaje i jaka powinna być wielkość nadziałów na podstawie wyników będziemy mieć dopiero przy trzecim numerze - tłumaczy nam Pawłowska-Pojawa.

Jak informowaliśmy wczoraj, według optymistycznych prognoz, sprzedaż pierwszego wydania „Do Rzeczy” po sześciu dniach sięgnęła 140 tys. egz. Ostrożne, pesymistyczne szacunki mówią o pewnym przekroczeniu 100 tys. egz. (więcej na ten temat). Numer ten ukazał się w piątek 25 stycznia br. i pozostanie w kioskach do 3 lutego br.

Od drugiego wydania (w sprzedaży od 4 lutego br.) ma ruszyć właściwa kampania promocyjna tytułu, która obejmie telewizję, radio, internet, prasę, nośniki zewnętrzne, a także promocję w punktach sprzedaży. Przygotowała ją agencja Nano Marketing, wchodząca w skład PMPG. Cena magazynu, wynosząca 3,95 zł, pozostaje bez zmian.

„Do Rzeczy” to liczący 100 stron konserwatywny tygodnik opinii, dla którego piszą głównie byli publicyści „Uważam Rze” (Presspublica), a także dotychczasowi dziennikarze „Rzeczpospolitej”, Kataryna czy Paweł Kukiz. Jego redaktorem naczelnym jest Paweł Lisicki.

Konkurencyjny tygodnik „W Sieci” braci Karnowskich ukazuje się obecnie w nakładzie 250 tys. egz. Sprzedaż jego pierwszych czterech wydań wyniosła 120 tys. egz. (pierwsze trzy numery ukazały się w cyklu dwutygodniowym).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Do Rzeczy” podnosi nakład. Więcej dla małych punktów z prasą

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arnie
SRalon III RP się wścieknie. Lisiecki będzie miał przerąbane... :D
42 73
odpowiedź
User
kol
Każda inicjatywa konserwatywnych mediów jest skazana na sukces, Polacy są spragnieni prawdy i gardzą propagandystami łże-elit.
65 49
odpowiedź
User
qq
Wyborcy PIS muszą teraz kupować po kilka różnych tygodników i gazet, a potem narzekają że z renty czy emerytury nie starcza im na leki.
54 56
odpowiedź
User
aaa
Naprawdę świetnie wykonany i napisany tygodnik. Myslałem, że będzie gorzej. Nareszcie coś na odtrutkę na Lisopropoagandowe gazety
55 46
odpowiedź
User
:P
@kol - np. Gazeta Polska Codziennie, ktorej naczelny blaga czytelnikow, by kupowali po 2 egz. bo inaczej kiszka., :)
19 22
odpowiedź