Tymbark promuje soki i napoje na rynku brytyjskim

Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczął konsumencką akcjępromocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Za opracowaniekoncepcji, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQMarketing, która wygrała budżet na drodze przetargu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej Brytanii. Celemdziałań promocyjnych jest budowanie świadomości i wizerunku markiTymbark na rynku brytyjskim oraz zachęcenie do spróbowaniaproduktu.

Akcja promocyjna oparta jest na mechanice free prize draw -brytyjska odmiana loterii. Na zwycięzców czekają atrakcyjnenagrody: samochód Alfa Romeo Mito (nagroda główna), 3 skutery Vespaoraz 200 nagród dodatkowych w postaci iPoda Shuffle.

Aby wziąć udział w promocji należy wysłać sms-em unikalny kod,znajdujący się pod naklejką promocyjną lub wpisać go na stroniewww.tymbarkjuice.com.Uczestnik promocji od razu zostanie poinformowany czy wygrałnagrodę czy nie - za pomocą smsa zwrotnego lub komunikatu nastronie. Zwycięzca nagrody głównej będzie wyłoniony spośródwszystkich nadesłanych zgłoszeń.

W ramach komunikacji promocji IQ Marketingprzygotowała key visual, kreację reklam prasowych, stronyinternetowej oraz materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym isieciach handlowych. Za obsługę strony internetowej oraz platformysms odpowiada AtomClick, dział interaktywnyagencji.

Promocja trwa do 31 grudnia 2009. Realizowana jest w ramachmiędzynarodowej strategii marki Tymbark.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały