SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ugotowani” zyskali widzów i podnoszą widownię TVN

Czwarta edycja „Ugotowanych” - w porównaniu do emitowanej jesienią trzeciej serii - zyskała 550 tys. widzów. Reality-show poprawia też wyniki TVN względem ub.r. Produkcja zajmuje jednak drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVP1.

Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków programu „Ugotowani 4” (emisja w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 24 lutego br.) wyniosła 2,67 mln widzów. Przełożyło się to na 17,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz na 24,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie największą oglądalność miał drugi odcinek programu. Obejrzało go 2,86 mln widzów.

Czwarta edycja „Ugotowanych” w porównaniu z emitowaną jesienią ub.r. trzecią serią ma o 550 tys. oglądających więcej. Jej pierwsze pięć odcinków oglądało bowiem średnio 2,12 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,67 proc. oraz 24,31 proc.

Format również podnosi widownię TVN względem analogicznego okresu rok wcześniej. Wtedy stacja w niedzielnym paśmie między 18.00 a 19.00 miała raptem 1,54 mln oglądających, co przekładało się odpowiednio na 11,01 proc. oraz 12,38 proc. udziału.

W czasie emisji programu TVN zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, która nadaje powtórki „Komisarza Alexa” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 19,50 proc. udziału. Natomiast trzecia w kolejności jest Dwójka („Panorama”, „Sport Telegram” i „Pogoda”; 12,11 proc.), a czwarty - Polsat („Pamiętniki z wakacji” oraz początek „Wydarzeń”; 9,39 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już liderem rynku. Dalej plasują się TVP1, Polsat oraz TVP2.


Trzy topowe odcinki „Ugotowanych”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
03-03-2013285859118,91%
17-03-2013275331918,76%
24-03-2013272347818,45%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1290867919,50%13,37%
TVN-Ugotowani266928117,90%24,17%
TVP2180689212,11%8,03%
Polsat14000259,39%9,86%

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali widzów i podnoszą widownię TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.facebook.com/pages/Nie-migruje-NC/128575910660910
http://www.facebook.com/pages/Nie-migruje-NC/128575910660910
odpowiedź
User
n
Kto oglada to badziewie ?
odpowiedź
User
gosc
Tez sie dziwie ze ludzie traca czas na takie badziewie
to jedno wielkie G i dno
odpowiedź