SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC wdraża CallPage, moduł do szybszego kontaktu z klientami

UPC Polska wprowadza rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

Article

Według komunikatu UPC CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii.

Zamiast tego wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC twierdzi, że dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.

- Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75 proc., pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania - podkreśla Ross Knap, CEO CallPage.

UPC zaznacza że system, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie ma znacząco wpływać na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

UPC na koniec czerwca br. obsługiwało 1 429 200 klientów, o 5 tys. mniej niż rok wcześniej.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC wdraża CallPage, moduł do szybszego kontaktu z klientami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl