UPC wdraża CallPage, moduł do szybszego kontaktu z klientami

UPC Polska wprowadza rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Według komunikatu UPC CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii.

Zamiast tego wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC twierdzi, że dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.

- Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75 proc., pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania - podkreśla Ross Knap, CEO CallPage.

UPC zaznacza że system, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie ma znacząco wpływać na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe