SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC: Horizon już działa, pakiet Cinemax w ramach rekompensaty

Sieć kablowa UPC Polska potwierdziła, że przywrócono już prawidłowe funkcjonowanie dekoderów Horizon u wszystkich abonentów. Operator w ramach rekompensaty zaoferuje im darmowy dostęp do kanałów Cinemax.

Article

Problemy abonentów posiadających dekodery Horizon zaczęły się na początku tygodnia. Najczęstszą usterką, której doświadczali, było pojawianie się podczas oglądania telewizji informacji o trybie awaryjnym lub o wyświetlanym programie. Zdarzało się też, że klienci nie mogli w ogóle oglądać telewizji, nagrywać programów lub korzystać z oferty VoD (więcej na ten temat).

W czwartek popołudniu UPC podało, że uporano się z awarią. - Po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon. Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon - napisał operator w komunikacie, przepraszając abonentów za powstałe niedogodności.

Sieć postanowiła, że w ramach rekompensaty udostępni wszystkim klientom z dekoderami Horizon pakiet kanałów Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Zostanie on aktywowany w ciągu 24 godzin. Abonenci, którzy już wykupili dostęp do niego, nie zapłacą trzymiesięcznej opłaty za korzystanie z niego.

Na koniec marca br. UPC Polska miało 921 700 abonentów (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC: Horizon już działa, pakiet Cinemax w ramach rekompensaty

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmech11
Dziwnym trafem zniknęły wszystkie dotychczasowe komentarze , niestety niezbyt pochlebne dla sprawności i poprawności działania oprogramowania dekodera Horizon. Samo urządzenie zasługuje na szacunek , lecz oprogramowanie niedopracowane.
8 8
odpowiedź
User
Nie potrzebuję nagrywarek, ale fakt, że w kilka miesięcy dwukrotnie podniesiono abonament, a sensowne kanały znikają z bezpłatnej opcji powoduje, że zmienię dostawcę tych usług, mimo wieloletniego stażu! :mrgreen:
8 8
odpowiedź
User
avner
super . na 3 miechy taki pakiet to jest rekompensata, dobrz ez enie skonczylo sie na samych przeprosinach
8 8
odpowiedź