UPC propaguje bezpieczne korzystanie z internetu

UPC Polska oraz Insafe powołany przez Komisję Europejską idziałający na rzecz bezpieczeństwa w internecie wydają przewodnik"Bezpieczeństwo w sieci - elementarz dla całej rodziny". Publikacjajest przeznaczona dla rodziców oraz dzieci i ma za zadanie pomóc imwe wspólnym przygotowaniu się do korzystania z internetu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo składa się z dwóch części: pierwszej przeznaczonejdla rodziców i drugiej adresowanej dla dzieci w wieku od 6 do 12lat. Publikacja pokazuje m.in. jak Internet może integrowaćrodzinę, zwraca uwagę na główne zagrożenia, które może napotkaćdziecko w Internecie. Obydwie książki mają taką samą strukturę ianalogiczne rozdziały poświęcone bezpieczeństwu, komunikacji,cyberprzemocy i rozrywce w internecie.

Publikacja "Bezpieczeństwo w sieci - elementarz dla całejrodziny" została przetłumaczona na 11 języków, a jej premieraodbędzie się 12 lutego br. w Dniu Bezpiecznego internetu. Tegosamego dnia zostanie uruchomiona witryna internetowa www.upclive.pl/dzieci,zawierająca wiele przydatnych informacji na temat bezpieczeństwa wInternecie, gry edukacyjne dla dzieci w różnym wieku, a wprzyszłości także konkursy. Na stronie będzie również umieszczonaelektroniczna wersja podręcznika w formacie pdf do pobrania.

Elementarz i strona internetowe to nie jedyne formyzaangażowania UPC Polska w promowanie bezpiecznego korzystania zinternetu. Firma jest także partnerem kampanii społecznej "StopCyberprzemocy", mającej na celu walkę z problemem przemocyrówieśniczej z użyciem internetu.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska