SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Uprawiaj FITness przez Internet

Aby utrzymać szczupłą sylwetkę przez cały sezon należy prowadzić aktywny tryb życia i zdrowo się odżywiać

Jak wskoczyć w nowy rozmiar jeansów, bez morzenia się głodem i walki z własnym ciałem powie nowy serwis soku FIT, stworzony specjalnie dla aktywnych kobiet przez Agencję HYPERmedia na zlecenie firmy Tymbark.

Serwis www.tymbarkfit.pl, to kompendium wiedzy na temat fitnessu i zdrowego odżywiania. Powstał on w związku z wejściem na rynek cytrusowego nektaru FIT, przeznaczonego dla aktywnych kobiet, chcących cieszyć się piękna sylwetką i zdrowiem przez cały rok.

"Bodźcem do stworzenia nowej strony internetowej było wprowadzenie przez Tymbark innowacyjnej linii napojów pod marką FIT. Produkt jest odpowiedzią na obserwowane trendy rynkowe - modą na zdrowy styl życia, przejawiającą się troską nie tylko o zdrowie, ale także i wygląd, rosnącą popularnością produktów "wellness" - wpływających na dobre samopoczucie i typu "light" - o obniżonej wartości kalorycznej. Fit to produkt skierowany do aktywnych kobiet, którym zależy na dobrym samopoczuciu i wyglądzie. Dla większości kobiet, miarą utrzymania tzw. linii są jeansy. Dlatego też motyw jeansów został wykorzystany na opakowaniu Fita w postaci sloganu WSKOCZ W NOWY ROZMIAR JEANSÓW!, która ma na celu zachęcenie do odwiedzenia specjalnie stworzonej dla kobiet strony internetowej www.tymbarkfit.pl" - mówi Edyta Matyaszek, brand manager marki Tymbark FIT

Serwis podzielony jest na dwie części. Pierwsza z nich obejmuje vademecum współczesnej kobiety "Oto ja kobieta" i dynamicznego, nowoczesnego mężczyzny "Poznaj świat mężczyzn". Są to blogowe zapiski 27 letniej asystentki w kancelarii prawniczej Gośki i fotografa amatora Pawła. Gosia w zajmujący sposób opowiada o wszelkich aspektach życia interesujących współczesne kobiety. A dzięki Pawłowi internautki dowiedzą się co naprawdę znaczy męski punkt widzenia.

"Bardzo łatwo utożsamić się z bohaterami bloga. To współcześni ludzie, którzy mają takie problemy, jak my wszyscy. Jednak z optymizmem patrzą  w przyszłość, dlatego z taką przyjemnością wkraczamy w ich świat. Dlaczego blogi? Z dnia na dzień rośnie ich skuteczność marketingowa. Zastosowanie blogów w serwisie, to niejako eksperyment umożliwiający sprawdzenie ich działania w komunikacji z konsumentem." - mówi Dominika Kaczor, project manager w Agencji HYPERmedia, odpowiedzialny za projekt serwisu.

Druga część serwisu "Bądź FIT", to ABC fitnessu i zdrowego odżywiania. W dziale "FIT Aktywacja" kobiety znajdą dwutygodniowy program treningowy, który pozwoli zachować świetną kondycję psychofizyczną. Merytoryczną opiekę nad programem sprawują specjaliści z siłowni Olimpus. Pyszne, niskokaloryczne jedzenie to specjalność działu "FIT Apetit!". Także tutaj znajdziemy informacje o soku "FIT". Swoje miejsce w serwisie mają także niekonwencjonalne formy aktywności i nowe tendencje w fitnessie. Przeczytamy o nich w dziale "Trendy". Serwis dba również o to, aby internautki uprawiały fitness w komfortowych warunkach i w towarzystwie kompetentnych instruktorów. Dział "Dobry adres" to baza danych o siłowniach, centrach ćwiczeń i klubach fitness. Dostarczaniem i redagowaniem treści serwisu zajmuje się  agencja public-relations PR Kwadrat.

 Serwis Fit spełnia także rolę poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące psychologii, erotyki i zdrowego trybu życia. Wszystkie problemy możemy przedyskutować na forum, wymienić poglądy na życie z wirtualnymi znajomymi, Gosią i Pawłem lub zasięgnąć profesjonalnej opinii eksperta w interesującej nas dziedzinie.

Użytkowników serwisu o nowościach poinformuje newsletter "FITnews". W dziale multimedia będzie także możliwość wysłania kartki, ściągnięcia tapety na pulpit lub wygaszacza ekranu.

Dołącz do dyskusji: Uprawiaj FITness przez Internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl