SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Uwierz w reinkarnację"

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla Greenpeace Polska - 'Uwierz w reinkarnację'.

Kampania ma miejsce na busshelterach AMS w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz w magazynie “MaxMagazine"

Ponadto powstała strona www.greenpeace.pl/segreguj_smieci z zagadnieniami dotyczącymi segregacji surowców.

Celem kampanii jest podniesienie świadomości Polaków w kwestii powtórnego przetwarzania surowców takich jak: papier, szkło, plastik czy aluminium i zachęcenie do segregacji śmieci.

       

Akcja ma trafiać do wszystkich Polaków, a w szczególności do mieszkańców dużych miast, gdzie żyje się bardziej konsumpcyjnie i gdzie problem jest bardziej widoczny i odczuwalny oraz do młodych ludzi po to by nauczyć ich dbania o środowisko.

Greenpeace Polska - Uwierz w reinkarnację

Cel kampanii: podniesienie świadomości Polaków w kwestii segregacji śmieci
Klient: Greenpeace Polska
Agencja: Saatchi & Saatchi
Art. Director: Bożena Ślaga
Copywriter: Radek Kotapka
Dyrektor kreatywny: Jason Romeyko
Przedstawiciel agencji: Hubert Radecki
Przedstawiciele Greenpeace Polska: Maciej Muskat, Jacek Winiarski
Media: outdoor, prasa
Czas trwania: sierpień-wrzesień.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Uwierz w reinkarnację"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl