SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Uwolnij swoje nogi” - DIH reklamowany w wersji Max (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na niewydolność żylną nóg DIX (Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising, NoLabel i MEC.

Reklama leku DIH podkreśla jego skuteczność w likwidowaniu dotkliwych objawów niewydolności żył nóg i wygodę jego stosowania (wystarczy zjeść jedną tabletkę dziennie). W spocie prezentowana jest również wersja DIH Max. Reklama jest emitowana w kanałach ogólnopolskich.



Kreację i produkcją spotu zajęła się agencja Heads Advertising, a postprodukcją - studio NoLabel. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Uwolnij swoje nogi” - DIH reklamowany w wersji Max (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl