„Uwolnij swoje nogi” - DIH reklamowany w wersji Max (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na niewydolność żylną nóg DIX (Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising, NoLabel i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama leku DIH podkreśla jego skuteczność w likwidowaniu dotkliwych objawów niewydolności żył nóg i wygodę jego stosowania (wystarczy zjeść jedną tabletkę dziennie). W spocie prezentowana jest również wersja DIH Max. Reklama jest emitowana w kanałach ogólnopolskich. Kreację i produkcją spotu zajęła się agencja Heads Advertising, a postprodukcją - studio NoLabel. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe