VCCP, Dentsu, Mediacom i Doremus zwycięzcami globalnego przetargu reklamowego Shell

Firma Shell po sześciu miesiącach rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową i mediową. Będzie w tym zakresie współpracować z agencjami VCCP, Dentsu, MediaCom i Doremus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowały branżowe serwisy Campignlive i The Drum, powołując się na informacje od osób znających sprawę, Shell wybrał już agencje do współpracy. Firma formalnie przekazała, że ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Z informacji obu serwisów wynika, że MediaCom utrzymał globalny budżet mediowy Shella. Niewykluczone, że do agencji dołączy też Carat należący do Dentsu Aegis Network.

Obsługą reklamową marketera mają zajmować się agencje VCCP, Wunderman i Mirum. Geometry Global ma zająć się shopper marketingiem, Edelman – obsługą PR, a Hill+Knowlton -strategią marki i PR. Z kolei należącą do Omnicomu agencja Doremus będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową w sektorze B2B.

Przetarg nadzorowała firma R3. Poprzednio przez dwie dekady za obsługę reklamową Shell odpowiadała agencja JWT (także w Polsce).

Szacuje się, że Shell wydaje ok. 200 mln dolarów na reklamy. Przetarg koncernu na globalną obsługę reklamową i mediową ruszył w styczniu br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały