SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„20 lat w krainie miękkości i komfortu” w jubileuszowej kampanii marki Velvet (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa produktów higienicznych Velvet (produkowanych przez Velvet Care) z okazji 20-lecia obecności tej marki na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”, przygotowały firmy marketingowe Concept House, Zenith i PR Room.

Article

Kampania ma podkreślać, że produkty marki Velvet pomagają ludziom w życiu, ułatwiają codzienne zadania oraz towarzyszą w chwilach wzruszenia i radości. Znane są ze swojej miękkości i komfortu, dzięki czemu pozwalają pielęgnować skórę małych dzieci.

W ramach akcji przygotowano specjalne rocznicowe opakowania produktów Velvet (takich jak papier toaletowy, nawilżany papier toaletowy, chusteczki higieniczne i uniwersalne, ręczniki papierowe, chusteczki nawilżane dla dzieci, płatki i patyczki kosmetyczne), a także oferty promocyjne.

Działania reklamowe obejmują telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (serwisy VoD, facebookowy fanpage Świat Velvet) oraz działania public relations.

Za kreację i nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Concept House, za planowanie mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja PR Room.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „20 lat w krainie miękkości i komfortu” w jubileuszowej kampanii marki Velvet (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl